سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

گسترش فولاد را با شکست راهی تبریز می کنیم

هافبک تیم فوتبال صبای قم گفت: بعد از دو باخت اخیر در هفته پنجم لیگ برتر تیم گسترش فولاد را با شکست راهی تبریز می کنیم.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، اکبر صادقی تصریح کرد: هیچ کدام از بازیکنان ما نمی خواهند ناکامی تیم در دو هفته اخیر لیگ برتر مقابل فولاد و استقلال ادامه داشته باشد و همگی مصمم هستیم این هفته تیم گسترش فولاد را در قم شکست بدهیم.

وی ادامه داد: در مسابقات اين فصل ليگ برتر فوتبال باشگاه‌هاي كشور تمام تلاش ما بر اين است كه بتوانيم در بازي‌هاي خانگي امتيازات كامل را برابر تمام حريفان كسب كنيم، به همين خاطر از باخت هفته سوم در برابر فولاد ناراضی هستیم و می خواهیم این هفته باخت ها را جبران کنیم.

هافبک میانی تيم فوتبال صباي قم افزود: در ديدار مقابل استقلال تهران سراسر انگيزه بوديم كه سه امتياز را كسب كنيم و همه ديدند كه در طول زمان‌هاي مسابقه به مراتب بهتر از حريف ميدان داري كرديم و مقابل دروازه استقلال صاحب موقعيت گل شديم اما تنها مشكل ما گل نشدن توپ‌هاي آخر بود.

هافبک تیم صبای قم که فصل گذشته دو گل برای این تیم به ثمر رساند، در ادامه افزود: اشتیاق بسيار بالاي تك‌تك نفرات تيم موجب عملكرد خوب صباي قم در ديدار با گسترش فولاد خواهد شد و علاوه بر اين، تيم ما بهتر از ديدارهاي قبلي در اين مسابقه به میدان می رود.

تيم فوتبال صباي قم در پنجمین هفته از دور رفت مسابقات سیزدهمين دوره ليگ برتر فوتبال باشگاه‌هاي كشور جام خليج فارس از ساعت 19:45 دقیقه جمعه شب بيست و پنجم مرداد ماه در ورزشگاه یادگار امام قم به مصاف گسترش فولاد تبریز مي‌رود./ع

برچسب ها: قم ، گسترش ، فولاد ، شکست ، راهی ، تبریز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.