سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماينده پارلمان عراق از دولت آمريکا خواست منابع مالی القاعده را فاش کند

يک نماينده پارلمان عراق از دولت آمريکا خواست منابع اصلي تامين اعتبارهاي مالي گروه القاعده در عراق را فاش کند .

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل ازخبرگزاري رسمي قطر ،‌ عاليه نصيف نماينده ائتلاف العراقيه آزاد از دولت آمريکا خواست اطلاعاتي درباره منابع مالي گروه القاعده در اختيار مسئولان عراقي قرار دهد .
 نصيف روز يکشنبه تصريح کرد عناصر وابسته به گروه القاعده به شکل آزادانه در مناطق مسکوني  بغداد و برخي استان هاي ديگر تردد مي کنند و تجمع مردم در بازارها ، خيابان ها و مناطق تفريحي و  زيارتي را هدف قرار مي دهند .
نماينده پارلمان عراق افزود کاملا روشن است عمليات تروريستي در عراق با انسجام و سازمان دهي عالي و اعتبار مالي زياد صورت مي گيرد و اينکه بگوييم سرويس هاي اطلاعات آمريکا از منابع اصلي تامين مالي عناصر القاعده در عراق اطلاعي ندارد ، امر نامعقول است .
نماينده ائتلاف العراقيه آزاد تاکيدکرد متاسفانه واشنگتن در گزارش هاي خود درباره فعاليت القاعده در عراق  هيچ اشاره اي به منابع اصلي تامين مالي اين گروه نمي کند و اين موضوع همواره مخفي مانده است .
عاليه نصيف تاکيدکرد ارسال منابع مالي براي القاعده در عراق از علل اصلي حمايت و تداوم فعاليت اين گروه تروريستي و کشته و زخمي شدن روزانه  صدها عراقي بر اثر انفجارها خودرو هاي بمب گذاري شده در مناطق مختلف عراق است .   
وي افزود تروريسم و افراط گرايي تنها در صورتي نابود خواهد شد که منابع مالي اين گروه‌ در عراق و ديگر کشورهاي منطقه از بين برود .  
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.