سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اولیاء زاده:

مسئولان تأسیسات خلف وعده کردند/ علی افضل و حسین طیبی به پرسپولیس مشهد می آیند

مدیرعامل پرسپولیس مشهد گفت: خلف وعده مسئولان تأسیسات، مقدمات خریداری گیتی پسند نوین را فراهم آورد.

 اولیاء زاده در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: اولین قدم برای حضور در لیگ برتر مذاکره با مسئولان تأسیسات دریایی بود که در طی انجام آن به نتایج مثبتی رسیدیم مسئولان تاسیسات نیز هیچ مانعی برای انتقال امتیاز در پیش رو ندیدند اما نهایی شدن مذاکرات منوط به کسب اجازه از مسئولان سازمان ورزش و جوانان استان تهران شد.

مدیر عامل پرسپولیس مشهد افزود: مدت زیادی در انتظار  به ثمر رساندن این جریان از سوی تاسیسات بودیم اما مسئولان این تیم خلف وعده کردند و ما نیز به دلیل برنامه ریزی هایی که برای حضور در لیگ برتر داشتیم تلاش خود را برای خرید امتیاز دیگر تیم به کار گرفتیم طی مذاکراتی که با مسئولان باشگاه گیتی پسند صورت گرفت به توافق رسیدیم و امتیاز تیم گیتی پسند نوین را خریداری کردیم. به زودی  مراحل اداری واگذاری رسمی امتیاز نیز انجام می گیرد البته در این مدت اصرار از سوی مسئولان تیم اصفهانی بود زیرا  ما تا دیروز نسبت به تاسیسات تعهد داشتیم و تا زمانیکه نسبت به کار یا شخصی مسئول باشیم  با دیگران مذاکره نمی کنیم به همین دلیل  تا روز گذشته که نظر نهایی کمیسیون ماده 5 مشخص نبود، هیچ تمایلی برای خرید امتیاز نوین نداشتیم اما خلف وعده تاسیسات و مخالفت سازمان ورزش و جوانان استان تهران با موضوع انتقال امتیاز ما را بر آن داشت تا رویه دیگری در پیش بگیریم.

اولیاء زاده در ادامه بیان داشت: از ابتدا خواهان بستن تیمی جنگنده بودیم تا با قدرت و برای حضور در جمع مدعیان لیگ پا به میدان بگذارد تلاش های چند ماهه اخیرمان بیهود نیست و نباید فقط برای بقاء در لیگ برتر بازی کنیم طبق اجازه نامه کتبی از باشگاه پرسپولیس ما با نام پرسپولیس مشهد در رقابت ها حضور می یابیم پس به تبع آن عملکردی در شأن نام تیم به نمایش خواهیم گذاشت با توجه به فعالیت کادر فنی و شرایط ایجاد شده فصل خوبی را در پیش داریم.

وی همچنین اظهار داشت: حمید بی غم به عنوان سرمربی علی افضل مدیر فنی، در کادر فنی حضور خواهند داشت. مهرداد جابری، حسین طیبی  و مصطفی طیبی نیز در ترکیب قرار می گیرند البته حسین طیبی  پس از همراهی گیتی پسند در جام باشگاه های آسیا به پرسپولیس مشهد ملحق می شود امیدوارم  با حضور این افراد لیگ را با قدرت آغاز کنیم و با همین منوال نیز به پایان برسانیم./مح

برچسب ها: اولیا ، مسئولان ، خانه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.