سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زاهدان/

تداوم باران و كاهش دما در سيستان و بلوچستان

كارشناس هواشناسي سيستان و بلوچستان گفت: ريزش باران همراه با كاهش نسبي دما در شهرهاي مركزي و جنوبي استان همچنان تداوم دارد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زاهدان، حسينعلي حسين آبادي افزود: مردم بيشتر نقاط سيستان و بلوچستان تا روز سه شنبه هفته جاري هواي باراني و لطيف را استشمام خواهند كرد.

وي اظهار داشت: حضور سامانه بارشي تا اواسط هفته در سيستان و بلوچستان همراه با رگبار باران، رعد و برق و تندباد در نواحي جنوب، جنوب شرق و شهرهاي مركزي و با احتمال رگبار خفيف در شهرهاي شمالي استان ادامه دارد.

وی بيان كرد: با توجه به طغيان رودخانه هاي فصلي و وقوع سيل به دليل رگبار شديد باران در چند روز گذشته در صورت تداوم اين وضعيت، همچنان شرايط براي جاري شدن روان آب، سيلابي شدن مسيلها و طغيان رودخانه ها مهيا است.

وي افزود: اواسط هفته جاري با خروج سامانه بارشي از آسمان سيستان و بلوچستان هواي شهرهاي استان آفتابي خواهد شد.

كارشناس هواشناسي سيستان و بلوچستان گفت: دماي هواي شهرهاي مركزي و جنوبي استان از اواخر وقت امروز تا پايان هفته دو تا چهار درجه كاهش خواهد يافت.

بارندگي، طغيان رودخانه ها و جاري شدن روان آب و سيل در برخي شهرستانهاي جنوب سيستان و بلوچستان طي يك هفته گذشته خساراتي به تاسيسات زير بنايي، بخش هاي كشاورزي و واحدهاي مسكوني وارد كرده است./ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.