سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

كرمان/

تیم خوب بسته نشده است/ رودباریان ناجی مس بود

سرمربی مس کرمان گفت: اعتقاد دارم کفه ترازوی بازیکنانی که از مس جدا شده‌اند در قیاس با نفرات جذب شده سنگینی بیشتری دارد، این تیم خوب بسته نشده است.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ،‌ محمود یاوری یکشنبه شب در نشست خبری پس از پایان دیدار تیمش برابر ذوب آهن اظهار داشت: هنوز هم اعتقاد دارم، کفه ترازوی بازیکنانی که از مس جدا شده‌اند در قیاس با نفرات جذب شده سنگینی بیشتری دارد، این تیم خوب بسته نشده و در چند پست بازیکنان ما توانایی‌های لازم برای بازی در لیگ برتر را ندارند.

وی افزود: البته ما باید کار و تلاش بیشتری داشته باشیم، من ناامید نیستم و باید با برنامه‌ریزی و جذب دو بازیکن در خط دفاع و یک بازیکن طراح و بازی‌ساز در خط میانی شرایط تیم را دگرگون کنیم.

یاوری با بیان اینکه من این شرایط و حتی بدتر از این را تجربه کرده‌ام، عنوان کرد: اگر بخواهیم، تغییر سیستم را در تیم اعمال کنیم باید بازیکنانی داشته باشیم، 80 درصد بازیکنان ما نفرات لیگ یکی هستند و برای شکل‌گیری و هماهنگ کردن بازیکنان با تفکرات فنی به زمان نیاز داریم.

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان گفت: مقابل ذوب آهن اصفهان با سه مهاجم بازی کردیم، اما آن طور که انتظار داشتیم، نفراتی چون حسن‌زاده و شجاعی نتوانستند، خوب عمل کنند.

وی با بیان اینکه اگر اجازه می‌دادم، کسی در بحث فنی تیم در کار من دخالت کند از فجر و ذوب آهن بیرون نمی‌آمدم، بیان داشت: از همان ابتدا به مدیرعامل باشگاه مس صادقانه موضوع استقلال تصمیمات خود را گفته‌ام.

یاوری اضافه کرد: اختیارات من ناموس من است و اگر هنگام تشکیل شدن تیم مس سرمربی این تیم بودم با جذب یکسری از بازیکنان موافقت نمی‌کردم و اگر نمی‌پذیرفتند در مس نمی‌ماندم.

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان ادامه داد: دفاع مس بازی‌ساز نیست و در دیدار مقابل ذوب آهن رودباریان دروازه‌بان مس با مهار کردن چند موقعیت گل حریف، ناجی دروازه شد.

وی در زمینه اعتراض به اسماعیل‌بیگی مدافع مس متذکر شد: بازیکن باید مطیع و تابع کادر فنی باشد، قصد داشتم وی را به زمین بفرستم که نظرم تغییر کرد و روشنی‌پور را به جای این بازیکن روانه میدان کردم، اما وی با پرتاب کاور خود به سمت نیمکت نشان داد از این تصمیم من ناراضی است.

یاوری در پایان اذعان داشت: با این بازیکن برخورد انضباطی می‌کنم، زیرا من تصمیم‌گیرنده مسائل فنی هستم./ج1

برچسب ها: کرمان ، مس ، مدافع
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.