سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل/

مجلس با رویکرد همراهی با دولت به وزرا رای می‌دهد

عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس گفت: مجلس با رویکرد همراهی با دولت به وزرای پیشنهادی دکتر روحانی رای داده و با آنها همکاری خواهد کرد.

جلیل جعفری بنه خلخال در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل اظهار داشت: با توجه به آغاز به کار دولت جدید مجلس شورای اسلامی همانند دولت‌های قبلی در کنار دولت روحانی خواهد بود و تقویت مشی اعتدالی دولت روحانی را در راستای حل مشکلات و معضلات داخلی و خارجی در اولویت قرار داده است.

وی افزود: دستیابی به جهاد اقتصادی مورد نظر مقام معظم رهبری نیز در گرو همکاری‌های صمیمانه و کارساز قوا به ویژه دولت و مجلس است.

رئیس فراکسیون سرمایه‌گذاری مجلس گفت: اگر در یک فرایند همدلانه در‌صدد حل مشکلات اقتصادی حاکم بر کشور که در اثر برخی بی‌تدبیری‌های قبلی اتفاق افتاده است، اقدام شود مجلس و دولت موفق خواهد شد تا در شرایطی که انواع تحریم‌ها نیز کشور را با مشکلاتی مواجه کرده گام‌های تاثیر‌گذاری در همراهی و همگامی با دولت بردارد.

جعفری بنه خلخال ادامه داد: ‌مردم با انتخاب مشی و اعتدال و پاسخ مثبت به تدبیر و امیدی که توسط دکتر روحانی ارائه شده منتظر اقدامات تاثیر‌گذار در عرصه‌های داخلی و خارجی هستند.

رئیس کمیته هسته‌ای مجلس شورای اسلامی بیان داشت: در خصوص تیم کاری و کابینه دکتر روحانی مبنای مجلس در عین حفظ استقلال خود همکاری و مساعدت است تا با نیروهای مورد نظر و معرفی‌ شده‌اش امیدی که به مردم وعده داده است، تحقق پیدا کند.

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی گفت: در شرایط کنونی به نظر می‌رسد اکثر وزرای پیشنهادی با اقبال نمایندگان و رای اعتماد آنها مواجه می‌شوند و تردید نکنید که در این زمینه چالش و مشکل جدی نخواهیم داشت.

وی تاکید کرد:‌ رویکرد این همکاری‌ها صرفاً در راستای منافع نظام، کشور و ملت بزرگ ایران است و مجلس با رویکرد همراهی با دولت به وزرای پیشنهادی دکتر روحانی رای داده و با آنها همکاری خواهد کرد.

رئیس فراکسیون رفاه و تامین اجتماعی مجلس در ادامه یادآور شد: امیدواریم دولت جدید با تقویت نکات مثبت دولت‌های قبلی و کاهش ضعف مدیریتی سابق اقدامات موثری را در بهبود شرایط موجود انجام دهد و در توسعه مناطق محرومی چون خلخال و کوثر و استان اردبیل نقشی بی‌بدیل داشته و پر‌رنگ‌تر از گذشته انجام وظیفه کند/ب.

برچسب ها: اردبیل ، رای ، اعتماد ، به ، وزرا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.