سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فارس/

افزایش هفت برابری اعتبار انتقال آب از سد رودبال در فارس

نماینده مردم استهبان و نیریز در مجلس شورای اسلامی از افزایش اعتبار انتقال آب از سد رودبال فارس از 6 میلیارد و 200 میلیون تومان به 42 میلیارد تومان خبر داد.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز فارس، محمد سقایی با بیان اینکه مسئولان باید در حیطه کاری خود، افق 20 ساله را در نظر بگیرند گفت: پیش از این برخی با ساخت پایانه مسافربری در شمال استهبان مخالف بودند اما امروز می‌بینیم که این پایانه هم برای مسافربری و هم اینکه قسمتی از آن به مکانی برای تفریح مردم تبدیل شده است.

وی با اشاره به اینکه ساخت بیمارستان استهبان پیشرفت خوبی داشته است، افزود: سال آینده ساخت این بیمارستان به اتمام می‌رسد و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

این نماینده مجلس با بیان اینکه طرح راه‌آهن شیراز ـ گل گهر چهار قطعه است و طرح‌های راه‌آهن در سراسر کشور از نقطه ابتدا یا انتها شروع می‌شود، گفت: طرح راه آهن شیراز ـ گل گهر از قطعه وسط آن که از استهبان می‌گذرد اجرا شده و قطعه چهارم نیز از شیراز تا فسا بوده که برای آن انتخاب پیمانکار شده است.

نماینده مردم استهبان و نیریز در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: برای پست 66 کیلوولت ایج 40 میلیارد تومان هزینه شده است و این در حالی است که در مناطق گرمسیری با کمبود برق روبه‌رو هستیم.

وی گفت: برای انتقال آب از سد رودبال به استهبان، 6 میلیارد و 200 میلیون تومان اعتبار پیش‌بینی شده بود که در کمیسیون تلفیق این اعتبار به 42 میلیارد تومان افزایش یافت.

سقایی گفت: برای جشنواره انجیر که نخستین بار در استهبان برگزار شد با اعتباری که از جهاد کشاورزی برای آن تخصیص یافت، هزینه‌ای از مردم گرفته نشد./ب

برچسب ها: افزایش ، اعتبار ، سد ، رودبال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.