سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کاهش نوآوری،چالش این روزهای مدیرعامل اپل

این روزها فشارهای زیادی از جانب هیئت مدیره به "تیم کوک" مدیرعامل اپل وارد می‌شود و همگان بر این باورند که تحت مدیریت او از نوآوری‌های اپل کاسته شده است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران،به نقل از جی‌اس‌ام آرنا،‌ آخرین گزارش منتشر شده در مورد اپل حاکی از آن است که هیئت مدیره این شرکت فشارهای زیادی را بر "تیم کوک"(Tim Cook) مدیرعامل آن وارد کرده‌اند معتقدند که اپل تحت مدیریت کوک به اندازه کافی نوآوری ندارد و در آخرین محصولات این شرکت و احتمالا محصولات جدیدی که از جانب اپل روانه بازار می‌شود هیچ نوآوری قابل ملاحظه‌ای دیده نمی‌شود.

"چارلی گاسپارینو"( Charlie Gasparino) گزارشگر مرکز خبری Fox Business توضیح داد که هیئت مدیره اپل قصد دارد بدون هرگونه تاخیر، تغییرات اساسی در سیستم مدیریت آن ایجاد کند. او توضیح داد که اگرچه این روزها فشارهای زیادی از جانب هیئت مدیره به "تیم کوک" وارد می‌شود، اما موقعیت شغلی او به عنوان مدیرعامل اپل کاملا امن است.

شایعات بیشماری که در این زمینه منتشر می‌شود تایید کرده است که اپل در حال تغییر فرآیند تولید محصولات خود است و بر این اساس قصد دارد مدل ارزان‌قیمت گوشی هوشمند آیفون را با نام 5C روانه بازار کند.

از این گوشی هوشمند آیفون که بدنه آن از جنس پلاستیک ساخته شده، تصاویر فراوانی منتشر شده است و کارشناسان می‌گویند این نخستین تغییر عمده در فرآیند تولید محصولات اپل محسوب می‌شود. گوشی هوشمند آیفون 5C سیستم سخت‌افزاری شبیه به آیفون 5 دارد و فقط بدنه پلاستیکی جایگزین بدنه آلومینیومی آن شده است.

مدل بعدی گوشی هوشمند آیفون با بدنه فلزی و امکانات پیشرفته با نام آیفون 5S وارد بازار می‌شود و طی چند روز اخیر شایعات فراوانی در مورد آن منتشر شده است. کارشناسان احتمال داده‌اند که این محصول تا حدود یک ماه دیگر به صورت رسمی معرفی شود.
برچسب ها: اپل ، چالش ، نوآوری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.