سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قزوین/

تجلیل مسئولان بویین زهرا از خبرنگاران

جشن تجلیل از خبرنگاران رسانه‌های گروهی و جمعی استان قزوین به پاس خدمات رسانه‌ای و ارائه پوشش‌های مناسب خبری برگزار شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ، با حضور نمایندگان رسانه‌ها، نشریات، خبرگزاری‌ها و رسانه‌های دیداری و شنیداری استان قزوین همایش تجلیل و نکوداشت مقام خبرنگار صبح امروز در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان بویین زهرا برگزار شد.

احمد احمدی فرماندار بویین زهرا در این برنامه عرصه خبرنگاری را جزو سخت‌ترین مشاغل برشمرد و افزود: شهدای عرصه رسانه و خبر در جامعه به ویژه سید شهیدان اهل قلم سیدمرتضی آوینی نمونه‌هایی از هنر و اصل زنده و پویای انقلاب را به تصویر کشیدند.

امام جمعه شهرستان بویین زهرا نیز در این همایش به ذکر خصوصیات، ویژگی‌ها و وجه تمایز مؤمنان از غیر دینداران پرداخت و تصریح کرد: آنچه از سوی کتاب مقدس الهی نازل شده و بر قلب پیامبر اکرم نشسته است چیزی جز هدایت و پند و اندرز برای آحاد امت‌های متحد نبوده است.

حجت‌الاسلام محمدهمایون زرینه عنوان کرد: تجربه انقلاب اسلامی ارزنده‌ترین مصداق و پرمعنا‌ترین بیان برای الگوگیری ملت‌های اسلامی است و در همین راستا جایگاه رسانه در افق بیداری مهم و ستودنی شمرده می‌شود.

رئیس خانه مطبوعات استان قزوین نیز در جشن امروز اظهار داشت: خبرنگاران، اصحاب و کسانی که قلم به دست دارند لازم است نسبت به اشاعه ارزش‌ها و انتقال مفاهیم در ابعاد هنر و رسانه توجه بیشتری را داشته باشند.

علی علیمحمدی ابراز داشت: نگاه واقع‌بینانه‌تر مسئولان استانی به خبرنگاران در کاهش دغدغه‌ها و مشکلات این قشر فرهیخته تأثیرگذار و قابل توجه است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین نیز در این همایش ضمن گرامیداشت خاطره و جایگاه شهدای رسانه زحمات خبرنگاران را در پرشور‌سازی، تزریق نشاط، انگیزه و امید به جامعه مورد توجه قرار داد.

ابوالفضل طاهرخانی افزود: هجمه‌های فرهنگی و رسانه‌‌ای معاندان جمهوری اسلامی اوج خصومت آنان را نشان داده و باید رسانه‌های متعهد و صاحب اعتبار برابر طوفان تهاجمات غربی ایستادگی کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین نیز به عنوان دیگر سخنران این برنامه بر اهمیت و حساسیت عرصه تحریر و قلم‌رانی تأکید کرد.

محمدحسین شفیعی‌ها افزود: باید به جایی دست یافت که موضوع خبر و کار در این عرصه به عنوان دغدغه در زمره توجهات قرار گرفته و هدف‌ها و سیاست‌گذاری‌ها به حمایت از این قشر معطوف شود.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.