سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

بانوان دوومیدانی‌کار قم در مرحله دوم لیگ مدعی کسب عنوان هستند

نایب رئیس هیئت دو‌ومیدانی استان قم گفت: بانوان قم از آمادگی مطلوبی برخوردار بوده و مدعی کسب عنوان از دومین مرحله پیکارهای لیگ دوومیدانی باشگاه‌های کشور هستند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، راحله سادات واقفی اظهار داشت: در فاصله‌ای که بین رقابت‌های مرحله نخست از فصل جاری مسابقات لیگ دو و میدانی بانوان باشگاه‌های کشور تا رقابت‌های مرحله دوم وجود داشت، دختران و بانوان دو و میدانی کار قم به خوبی تمرین کرده و آماده این پیکارها شده‌اند.

وی ادامه داد: در این فاصله دختران و بانوان دو و میدانی قم به رقابت‌های قهرمانی بسیج کشور نیز اعزام شده‌اند و در ماه مبارک رمضان نیز در پیکارهای دو و میدانی قهرمانی استان قم با عنوان جام رمضان با یکدیگر رقابت کردند به همین خاطر از آمادگی مطلوبی برخوردار هستند.

نایب رئیس هیئت دو و میدانی استان قم با بیان اینکه رقابت‌های مرحله دوم لیگ دو و میدانی بانوان در راه است اضافه کرد: طبق برنامه ریزی سازمان لیگ فدراسیون دو و میدانی قرار است مسابقات قهرمانی باشگاه‌های بانوان کشور روزهای پایانی این هفته برگزار شود.

وی به برنامه این رقابت‌ها نیز اشاره کرد و بیان داشت: از عصر روز پنجشنبه بیست و چهارم مرداد ماه دو و میدانی کاران حاضر در این رقابت‌ها در مواد 100 متر مانع، پرش طول، پرتاب وزنه، 100 متر، 400 متر، پرتاب وزنه، 1500 متر، چهار در 100 متر امدادی و پنج هزار متر با یکدیگر رقابت می‌کنند.

نایب رئیس هیئت دو و میدانی استان قم اذعان داشت: از عصر روز دوم یعنی جمعه بیست و پنجم مرداد ماه نیز مسابقات دو و میدانی کاران شرکت کننده در این مرحله در مواد 400 متر مانع، پرش سه گام، 200 متر، پرتاب چکش، 800 متر، پرش ارتفاع، پرتاب دیسک، سه هزار متر، چهار در 400 متر امدادی و 10 هزار متر برای کسب عناوین برتر برگزار می‌شود./ع

برچسب ها: قم ، بنوان ، دو ، میدانی ، مرحله ، دوم ، لیگ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.