سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یاسوج/

پروژه هاي ملي عمراني گچساران در بودجه سالجاري در اولويت قرار دارد

نماينده مردم گچساران و باشت در مجلس شوراي اسلامي گفت: پروژه هاي ملي اقتصادي، عمراني اين منطقه در بودجه سالجاري در اولويت قرار مي گيرد.

غلامرضا تاج گردون در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج افزود: طرح هاي بزرگ و مهمي در اين شهرستان مصوب و طرح مطالعات آن انجام شده كه بدليل كمبود اعتبار هنوز اجرايي نشده است.
وي به افزايش دو برابري اعتبارات پروژه بزرگ ملي محور باباميدان - بهبهان اشاره كرد و گفت: در سال گذشته 57 ميليارد ريال به اين طرح اختصاص يافت كه با پيگيري ها صورت گرفته اين اعتبارات امسال به 107 ميليارد ريال رسيد.
نماينده مردم گچساران و باشت در مجلس شوراي اسلامي از ميزان اعتبارات اختصاص يافته سهم دودرصد نفت به مناطق محروم كشور را 22 هزار ميليارد ريال برآورد كرد و گفت: در گذشته از سهم دو درصد نفت و گاز مناطق نفت خيز و محروم تنها 50 درصد به گچساران اختصاص داده مي شد كه با پيگيري هاي صورت گرفته در اعتبارات امسال به صورت كامل به شهرستان تخصيص خواهد يافت.
وي تاكيد كرد: با اجراي مصوبه جديد امسال اعتبار سهم دودرصد سهم گچساران افزون بر 420 ميليارد ريال تعيين شده كه قابل توجه است.
تاجگردون بيان كرد: در صورتي كه اين اعتبارات به درستي در سطح گچساران مديريت شود بيشتر مشكلات اين شهرستان برطرف و شاهد روند عمراني و آباداني شهرستان خواهيم بود.
نماينده مردم گچساران و باشت افزود: در سال جاري براي اجراي پروژه هاي دشت امامزاده جعفر (ع) و روستاي سراب ننيز درسطح شهرستان 200 ميليارد ريال در نظر گرفته شده است./ب
برچسب ها: پروژه ، عمرانی ، بودجه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.