سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دادرس:

تعجب می کنم چرا کفاشیان در مورد کسر امتیاز اظهار نظر کرده است/کمیته استیناف مستقل است و خودش تصمیم می گیرد

عضو کمیته استیناف در خصوص گفته های کفاشیان بر عدم کسر امتیاز از باشگاه های لیگ برتری گفت:‌ من تعجب می کنم که چرا کفاشیان در مورد کسر امتیاز اظهار نظر کرده است.

مهدی دادرس عضو کمیته استیناف فدراسیون فوتبال در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: کمیته استیناف مستقل است و ما قرار است در مورد پرونده کسر امتیاز سه شنبه تصمیم بگیریم. بر این اساس فدراسیون فوتبال و شخص کفاشیان نمی توانند در این موضوع دخالتی داشته باشند.

دادرس در ادامه اظهار داشت: به طور حتم مسئولان فدراسیون فوتبال تا الان دخالتی در احکام صادر شده توسط کمیته استیناف نداشتند و نخواهند داشت.

وی درباره گفته های نصیر زاده که امکان برگرداندن تک امتیاز توسط کمیته استیناف وجود دارد، بیان کرد: نصیر زاده با برخی از تیم ها همکاری می کند و به خاطر خشنودی دل هواداران استقلال این سخنان را مطرح کرده است. وی می داند که برخی از قوانین داخلی کشورهای مختلف با فیفا متفاوت است.

دادرس تصریح کرد: به طور مثال در قانون فیفا آمده است که دو اخطاره ها در بازی بعدی محروم هستند اما در کشورهای مختلف از جمله ایران یک بازیکن بعد از گرفتن سه اخطار از بازی محروم می شود. به هر حال برخی از قوانین داخلی و در قانون فیفا هم نیامده است.

وی تصریح کرد: به نظرم کسر امتیاز می تواند بازدارنده خوبی باشد که هواداران از فحاشی بی مورد دست بردارند و به حریفانشان احترام بگذارند. با اینکه قانون کسر امتیاز ضعف هایی دارد اما باید مسئولان فدراسیون فوتبال از این قانون حمایت کنند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: تماشاگران باید بدانند که به ورزشگاه می آیند تا از فوتبال لذت ببرند نه با فحاشی ها اوقات خود و دیگران را تلخ کنند./آق
برچسب ها: دادرس ، کفاشیان ، فوتبال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.