سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

منتقمی: باشگاه پرسپولیس قصد خرید امتیاز باشگاه شموشک را ندارد

قائم مقام باشگاه پرسپولیس گفت:طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته قرار بود با مسئولان باشگاه شموشک نوشهر برای تعیین تکلیف این باشگاه جلسه‌اي داشته باشم که بنابر دلایلی این جلسه در نوشهر برگزار نشد.


بهروز منتقمی قائم مقام باشگاه پرسپو لیس در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: مسئولان باشگاه شموشک نوشهر محل جلسه را از نوشهر به ساری تغییر دادند به خاطر همين پور‌حسن معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس در این جلسه شرکت کرد. نتایج این  جلسه متعاقباً اعلام خواهد شد.

وي در ادامه افزود: در این جلسه بحث خرید امتیاز باشگاه شموشک نوشهر توسط باشگاه پرسپولیس مطرح نیست بلکه برای ادامه فعالیت باشگاه شموشک نوشهر قرار است تصمیماتی با حضور نماینده باشگاه پرسپولیس گرفته شود.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس تصريح کرد: تکلیف باشگاه شموشک نوشهر قرار است در جلسه امروز مشخص شود و اگر بین مسئولان دو باشگاه توافقی صورت نگرفت به جلسات بعدی موکول خواهد شد.

منتقمي درباره اهدای مبلغ 500 میلیون تومان به شموشک نوشهر برای گرفتن رضایت نامه عباس زاده گفت: مبلغی که دو باشگاه برای انتقال عباس‌زاده با یکدیگر موافقت کردند کمتر از 500 میلیون تومان بوده است.

وی درباره جذب خلعتبری از باشگاه عجمان امارات بيان داشت: رویانیان شخصاً پیگیر جذب خلعتبری از باشگاه عجمان امارات است.
به هر حال مبلغ رضایت نامه این بازیکن بالا است و باید سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال در این زمینه به باشگاه پرسپولیس کمک کند چرا که فرصت چندانی برای جذب این بازیکن نداریم.

وی در مورد رقم بالای رضایتنامه خلعتبری افزود: مبلغ رضایت نامه و قرارداد خلعتبری آن چیزی نیست که در رسانه ها مطرح شده است بلکه کمتر هم هست.

قائم مقام پرسپولیس در خصوص نامه ای که به شورای تأمین فرستاده اند گفت: در نامه ای که ما به شورای تأمین فرستادیم سایپا را تضعیف نکرده بودیم و فقط قصد داشتیم یادآوری کنیم که امنیت در ورزشگاه انقلاب برقرار باشد چرا که اولین بار است که این ورشگاه میزبان پرسپولیس خواهد بود.

وی در ادامه افزود: در نامه ای که برای شورای تأمین فرستادیم موضوع ما برقرار کردن امنیت بود و وجود امکاناتی که باید در ورزشگاه باشد باشگاه صبای البرز را تضعیف کنیم.

اين مسئول پرسپوليس در خصوص سلطانی‌فر گفت: من با سلطانی‌فر در استانداری با یکدیگر کار می کردیم و با یکدیگر دوست هستیم ولی بعید می دانم که مرا مدیرعامل پرسپولیس کند.

منتقمی در پایان خاطر نشان کرد: من به دنبال پست و مقام نیستم که با آمدن سلطانی فر به مدیرعامل پرسپولیس برسم بلکه برایم مهم این است که به پرسپولیس کمک کنم./آق
برچسب ها: منتقمی ، پرسپولیس ، شموشک
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.