سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تقدیر رؤسای فدراسیون‌ها از وزیر ورزش

عباسی: با کمبودها هم می توان بر بلندترین قلل افتخار تکیه زد

مراسم تجلیل از وزیر ورزش و جوانان توسط رؤسای فدراسیون‌ها امروز برگزار شد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران مراسم تجلیل از وزیر ورزش و جوانان توسط رؤسای فدراسیون‌ها امروز در هتل المپیک برگزار شد.

 وزیر ورزش وجوانان در این مراسم خلوص در کار و عمل را تنها راز موفقیت دانست و افزود : هدف ما در نظام جمهوری اسلامی بهره گیری از تمامی ابزارها به ویژه ورزش برای تعالی انسان است .

محمد عباسی که در جمع خانواده ورزش کشور در هتل المپیک سخن می گفت با بیان اینکه ورزش کشور با وجود مشکلات بسیار، روزهای پرافتخاری را پشت سر گذاشته است ، اظهار داشت : ما ثابت کردیم با کمبودها نیز می توان بر بلندترین قلل افتخار تکیه زد .

وی با بیان اینکه اخلاص درکار و عمل متضمن موفقیت است ،افزود:با این ویژگی می توان به کمک خداوند تکیه کرد و بزرگترین اقدامات را به سرانجام رساند .

وزیر ورزش وجوانان گفت : ما چندین دوره در المپیک و پارالمپیک شرکت کرده بودیم ، تیمهای ما در بسکتبال ، والیبال ، فوتبال و... در رویدادهای مختلفی شرکت کرده بودند اما در دوسال گذشته که کشور و ورزش با مشکلات بسیاری مواجه شده بود توانستند بزرگترین توفیقات را کسب کنند که اینها همگی بیانگر تلاش خالصانه مسوولان ورزش کشور بدون توجه به کمبودهاست و خدا هم کمک کرد و از رقابتهای مختلف سربلند بیرون آمدیم .

وی در ادامه ضمن قدردانی از همکاری تمامی اعضای خانواده ورزش اظهارداشت : من در طول دو سال گذشته به خود هیچ نمره ای نمی دهم اما به تک تک کسانی که با من در حوزه های مختلف ورزش و جوانان همکاری کرده اند نمره 20 می دهم چرا که اگر این تعامل ،خرد جمعی و دلسوزی وجود نداشت نمی توانستیم چنین نتایجی را در بزرگترین رویدادهای بین المللی کسب کنیم .

عباسی در ادامه به حضور ورزشکاران بانوی کشور در رویدادهای بین المللی اشاره کرد و افزود: ما به خود می بالیم که مقام معظم رهبری در نشستی وِیزه از زنان ورزشکار کشورمان شخصا تقدیر به عمل اوردند وحضور آنها را اثر گذار اعلام کردند و در توصیه هایی ازانها خواستند با حفظ ارزشهای دینی و انسانی حضوری مقتدرانه در میادین ورزشی داشته باشند .

وی همچنین تاکید کرد : نقطه عطف تمامی برنامه ها و سیاست گذاریهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تعالی بشر است و ما هم به عنوان بخشی کوچک از این نظام به واسطه ورزش تلاش کردیم تا در این مسیر گامهای مهمی برداریم .

وزیر ورزش و جوانان خاطر نشان ساخت : سیر موفقیتهای ورزشی از المپیک و پارالمپیک لندن شروع و تا المپیک ناشنوایان و مسابقات جهانی پیوند اعضاء و ... ادامه یافته است و این مساله قابل تعمق است .

وی درادامه افزود : چه افتخاری بالاتر از این است که جوانان پیوند اعضایی کشورمان در یک رویداد صاحب 60 مدال شوند و من این موضوع را افتخاری بزرگ می دانم .

عباسی در پایان ادامه داد : من از ورزش جدا نمی شوم و درخدمت ورزش کشور هستم و امیدوارم بتوانم اندوخته ها و تجربیات خود را در اختیار مسولان بعدی قرار دهم. همچنین از مدیران و معاونینم نیز خواسته ام تا اخرین لحظه انجام وظیفه کرده ودرخدمت ورزش باشند ./آق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.