سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کاظمي‌نژاد: هدف تیم وزنه برداری مناطق نفت‌خیز بومی گرایی و پرورش استعدادهاست

کاظمي‌نژاد گفت: با وجود تیم های خوبی چون پیکان و ملی حفاری، دیگر دغدغه بیرون ماندن نفرات ملي‌پوش را نداریم و تنها تمرکزمان، پرداختن به کارهای زیربنائی و پرورش استعدادهای ناب در وزنه‌برداری خواهد بود.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، محمدرضا کاظمی نژاد با بیان اینکه سرشناس ترین وزنه بردار جذب شده به تیم مناطق نفت‌خیز در فصل نقل و انتقالات، علیرضا دهقان قهرمان نوجوانان جهان بوده است، ظهار داشت: تیم مناطق نفت‌خیز جنوب نه به دلیل مشکلات مالی که طبق هدف گذاری هایی که در این سه سال اخیر داشته است امسال نیز با هدف جوانگرایی و استفاده از نفرات بومی در رقابتهای لیگ وزنه برداری شرکت می کند. مسئولان ورزش مناطق نفت‌خیز این برنامه را نه صرفا در وزنه برداری که در سایر رشته ها نیز دنبال می کنند تا با پرورش استعدادها گامی موثر در ساختن آینده سازان ورزش کشور بردارد.

وی در ادامه افزود: ما 10سال پیش نیز چنین هدفگذاری را در دستور کار خود قرار دادیم و در کمتر از سه سال توانستیم در رده سنی جوانان عنوان قهرمانی رقابتهای وزنه برداری جام باشگاه های آسیا را به دست بیاوریم. الان هم با راه اندازی مدارس و آکادمی های وزنه برداری قصد داریم به طور مستمر، همسو با برنامه های فدراسیون وزنه برداری در مسیر پشتوانه سازی حرکت کنیم. با چنین هدفگذاری ارزشمندی طبیعی است که در رقابتهای امسال به دنبال کسب نتیجه نباشیم، اما این قول را می دهیم که در سالها آتی ورزشکاران خوبی را به تیم ملی وزنه برداری تحویل دهیم تا در رقابتهای جهانی و المپیک برای کشورمان افتخار آفرین باشند.

سرمربی تیم وزنه‌برداری مناطق نفت‌خیز جنوب در پایان خاطر نشان کرد: امسال میانگین سنی ما 17 سال است که  نسبت به سال گذشته 7 سال جوانتر شده است. خدارا شکر با وجود تیم‌های خوبی چون پیکان و ملی حفاری، دیگر دغدغه بیرون ماندن نفرات ملی‌پوش را هم نداریم و با این تیم جوان، تنها تمرکزمان، پرداختن به کارهای زیربنائی و پرورش استعدادهای ناب در وزنه‌برداری خواهد بود.
برچسب ها: سرمربی ، تیم ، کاظمی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.