سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

پرونده رقابت‌های پينگ پنگ جام رمضان قم بسته شد

دبیر هیئت تنیس روی میز استان قم از پایان رقابت های پينگ پنگ قهرمانی جام رمضان رده های سنی نونهالان، نوجوانان و بزرگسالان در قم خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، محمد عموئیان اظهار داشت: نتایج مرحله نهايي رقابت‌هاي پينگ پنگ قهرماني جام رمضان قم در رده سنی بزرگسالان در حالی مشخص شد که برای کسب عناوین برتر امسال 40 پینگ پنگ‌باز در این مسابقات با یکدیگر رقابت کردند.

وی با بیان اینکه رقابت پينگ پنگ بازان شرکت کننده در مرحله مقدماتی این پیکارها بر اساس قرعه‌کشی انجام شده، به شکل دوره‌ای و در چهار گروه 10 نفره برنامه‌ریزی و برگزار شد، افزود: در پایان این مسابقات علی زکی زاده و امید نوروزی به فینال راه یافتند که زکی زاده سه بریک امید نوروزی را شکست داد.

دبیر هیئت پينگ پنگ استان قم اضافه کرد: با کسب برتری در دیدار نهایی این پیکارها، علی زکی زاده به مقام قهرمانی مسابقات پينگ پنگ جام رمضان قم دست یافت، ضمن اینکه در دیدار رده بندی حسین رزاقی و خوشنویس به دیدار هم رفتند که در پایان رزاقی با نتیجه سه بر یک به پیروزی دست یافت و به مقام سوم رسید.

در این رقابت ها که با استقبال زیاد تماشاگران در سالن شهید محمدی ورزشگاه تختی برگزار شد، محمدمهدی اسدی و سیدامین منتظری به فینال راه یافتند که اسدی موفق شد سه بریک منتظری را شکست دهد و به مقام قهرمانی دست پیدا کرد، ضمن اینکه در دیدار رده بندی احسان حسینی و محمد رضوی بدیدار هم رفتند که در پایان حسینی با نتیجه سه بر دو به پیروزی نائل شد و مقام سوم را به دست آورد./ع

برچسب ها: قم ، رقابت ، پینگ ، پونگ ، جام ، رمضان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.