سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پيشرفت 95 درصدي در ساخت جاده بافق – نوق

محور بافق – نوق كه از شهرستان رفسنجان در استان كرمان شروع و به شهرستان بافق در استان يزد ختم مي شود با 95 درصد پيشرفت فيزيكي در حال اجراست.

به گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومي ادره كل راه و شهرسازي استان كرمان، رئيس اداره راه و شهرسازي شهرستان رفسنجان در اين خصوص گفت : ساخت اين جاده علاوه بر نزديكتر كردن مسير ارتباطي دو شهرستان باعث افزايش مبادلات اقتصادي و كاهش هزينه و زمان مسافرت خواهد شد.

غلامرضا كيان زاده افزود : پروژه مذكور با اعتبار اوليه 5 ميليارد ريال در سال 86 مصوب و در سال 87 به مناقصه گذاشته و نسبت به عقد قرارداد اقدام شد.

وي دليل تاخير در اجراي پروژه مذكور را عدم جذب اعتبارات مصوب اعلام كرد و گفت : تا كنون پيشرفت فيزيكي پروژه بيش از پيشرفت ريالي آن بوده به طوري كه مطالبات پيمانكار تا كنون حدود 2 ميليارد تومان ميباشد كه تا كنون پرداخت نشده است.

كيان زاده ادامه داد : اين پروژه 33 كيلومتر طول دارد كه تا كنون عمليات خاكي و ابنيه آن به طور كامل انجام و و لايه اول آسفالت آن نيز به طول 5 كيلومتر اجرا شده است و عمليات باقي مانده مسير شامل اجراي لايه اول آسفالت به طول 28 كيلومتر و لايه دوم آن به طول 33 كيلومتر است.

انتهاي پيام/
برچسب ها: پیشرفت ، ساخت ، بافق ، نوق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.