سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد/

واحدهای گشتی پلیس راه در محورهای پرتردد استان چهارمحال و بختیاری افزایش می یابد

فرمانده پلیس راه استان چهارمحال و بختیاری، از افزایش واحدهای گشتی پلیس در محورهای پرتردد این استان همزمان با آغاز مرحله دوم سفرهای تابستانی هموطنان خبر داد.

سرهنگ حمزه رفیعی اظهار داشت: با بیان آغاز مرحله دوم طرح ترافیکی تابستانی پلیس راه از 16 مرداد ماه جاری اظهار داشت: پلیس راه استان چهارمحال و بختیاری نیز کنترل و نظارت بر محورهای پرتردد را افزایش داده است.
وی، افزایش امنیت و ایمنی بیشتر مسافران و گردشگران را از اهداف اجرای این طرح عنوان کرد و افزود: حجم تردد و ترافیک در محورهای ارتباطی منتهی به جاذبه های گردشگری افزایش یافته و در این زمینه نیز، محدودیت های ترافیکی به منظور در برخی محورهای ارتباطی اجرا می شود.
سرهنگ رفیعی گفت: محورهای ارتباطی شهرکرد به سامان و پل زمانخان، شهرکرد به فارسان و کوهرنگ و بروجن به امامزاده حمزه علی و سد چغاخور از مسیرهایی است که نظارت پلیس را در آن اجرا می شود.
فرمانده پلیس راه استان چهارمحال و بختیاری به مسافران و گردشگران توصیه کرد: با رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و پرهیز از عجله و شتاب در جاده ها، سلامت خود و دیگر همسفران را تامین کنند.
وی، رعایت قوانین را مهم ترین عامل پیشگیری از وقوع حوادث رانندگی خواند و افزود: رانندگان به هشدارها و راهنمایی های پلیس توجه کنند.
مرحله دوم طرح تابستانه از شانزدهم مرداد جاری آغاز شده است و تا دوم مهرماه ادامه دارد./ع
برچسب ها: واحد ، گشتی ، پلیس ، چهارمحال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.