سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

درختان درکه چرا قطع شد ؟

بعد از قطع درختان خیابان ولیعصر و اعتراضات بی‌نتیجه‌،حالا نوبت به درختان در مناطق دیگر رسيد قرعه این بار به نام درختان درکه افتاد که البته به درخواست اهالی محله خیابان احمدپور صورت گرفته است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران حاضر در محل ،  طی خبرهای ارسالی از سوی برخی رسانه‌ها مبنی بر اینکه طی دو شب گذشته حدود 100 قطعه درخت با قدمت بیش از 40 سال در حوالی میدان درکه تهران قطع شده است که یک شرکت پیمانکار شهرداری منطقه 2 تهران انجام کار را عهده دار بوده و این اقدام در تعطیلات عید فطر انجام شده و قرار است در این محل پیاده رو‌سازی صورت بگیرد.
بنابراین گزارش، طی استناد خبرنگار ما به اهالی محل این خبر تکذیب شد و بر طبق صحبت‌های اهالی منطقه قطع درختان بنا به درخواست اهالی منطقه بوده چرا که جنس آنان از نوع درخت عر‌عر بوده و از آنجایی که درختان بر ارتفاعات قرار داشته و باعث ریزش سنگ بر روی خودروهای اهالی شده است آنان خواستار قطع درختان بوده‌اند.
گفتنی است، بنابر اعلام اخبار برخی رسانه‌ها مبنی بر اینکه اين درختان از جنس سرو، تبریزی، صنوبر و کاج‌های 40 ساله بوده اند که قطع شده  بنابر گزارش خبرنگار ما درختان قطع شده از جنس عرعر بوده است./ل

برچسب ها: قطع ، درختان ، کهنسال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.