سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعلام پایان آتش بس کردهاي سوريه با گروه هاي مسلح تروريستي

واحدهای حمایت از کردهای سوریه به آتش بس خود با گروه های مسلح تروریستی از جمله جبهه النصره و حکومت اسلامی عراق و شام پایان دادند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی روسیا الیوم، سخنگوی واحدهای حمایت از کردهای سوریه در قامشلی واقع در شمال شرقی این کشور اعلام کرد این واحدها پایان آتش بس خود را با جبهه النصره و گروه موسوم به حکومت اسلامی عراق و شام اعلام کردند. وی افزود پایان آتش بس در پی اقدام این گروه ها به نقض مکرر آتش بس و پایبند نبودن به آن، اعلام شد. 

از سوی دیگر خبرنگار روسیا الیوم از کشته شدن دو تن از نیروهای مردمی حمایت از کردها در منطقه تل علو خبر داد. این افراد دیروز بر اثر حمله یک گروه اسلامی افراطی به یکی از مراکز نیروهای کردی که با استفاده از یک دستگاه خودرو بمب گذاری شده انجام شد، کشته شدند. در این حادثه شماری از افراد نیز زخمی شدند. 

همزمان با این انفجار، دیگر پایگاه های متعلق به نیروهای مردمی حمایت از کردها نیز در منطقه یعربیه هدف حمله افراد مسلح قرار گرفتند. از سوی دیگر شماری از افراد یک گروه مسلح اسلامی افراطی که در حومه قامشلی در حال آماده سازی یک دستگاه خودرو بمب گذاری شده بودند بر اثر انفجار آن کشته شدند. 
برچسب ها: تروریست ، کرد ، سوریه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.