سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نقره کار در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

استفاده از نيروي متخصص در تمامي ارکان کشور در دستور کار قرار گيرد

"رئيس دانشکده معماري علم وصنعت" بايد در مراکز آموزشي به حفظ ارزش‌ها، فارغ از اقدامات تبليغاتي اهميت داده شود و استفاده از نيروي متخصص در تمامي ارکان کشور در دستور کار قرار گيرد.

عبدالحميد نقره‌کار در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با بيان اينکه اتخاذ رويکرد علمي و تخصصي در تمام مسائل کشور ضروري است، اظهار داشت: عدم توجه به تخصص و مهارت افراد ضايعات زيادي را گريبان‌گير کشور کرده است.
 
وي افزود: در بسياري از ارگان‌هاي دولتي بجاي توجه به تحقيقات و پروژه‌هاي دانشگاهي و استفاده از نيروي متخصص، تنها به مسائل مالي و اقتصادي توجه مي‌شود که اين امر آسيب‌هاي جدي را به کشور وارد کرده است.
 
نقره‌کار با بيان اينکه رشد علمي کشور  به دليل  عدم توجه به موازين علمي و اسلامي در حوزه‌هاي گوناگون دچار لطمه‌هاي جبران ناپذيري شده، تصريح کرد: لازم است در بدنه مراکز علمي يک تحول اساسي بر محور و مبناي تخصص روي دهد.
 
رئيس دانشکده معماري دانشکده علم‌وصنعت خاطر‌نشان کرد: بايد در مراکز آموزشي به حفظ ارزش‌ها، فارغ از اقدامات تبليغاتي اهميت داده شود و استفاده از نيروي متخصص در تمامي ارکان کشور در دستور کار قرار گيرد تا با اشراف کاملي که نسبت به موضوع‌هاي گوناگون دارند، مسائل را به خوبي مديريت کرده و کشور را به سوي پيشرفت هدايت کنند.

انتهاي پيام/
برچسب ها: نقره کار ، تخصص ، مهارت ، علمی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.