سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تاکید مردم بحرين بر ادامه انقلاب تا برآورده شدن خواسته هايشان

مردم بحرین در مناطق مختلف جزیره ستره با برگزاری تظاهرات علیه رژیم حاکم بر ادامه حرکت انقلابی تا برآورده شدن همه خواسته های مشروع مردم تاکید کردند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی «اللؤلؤه» ؛ مردم بحرین به منظور اعلام تداوم تحرکات مسالمت‌آمیز انقلابی خود و اعلام وفاداری به پیمانشان با شهدای انقلاب چهارده فوریه در مناطق مختلف این کشور تظاهرات کردند.

به گزارش این شبکه، در شبه جزیره ستره، مردم به طور گسترده به منظور تاکید بر ضرورت ادامه تحرکات مسالمت آمیز تا برآورده شدن همه خواسته های عادلانه و مشروع مردم این کشور و در صدر آن حق تعیین سرنوشت تظاهرات کردند.

تظاهرکنندگان بحرین در حالی که پرچم این کشور و تصاویر شهداء را حمل می کردند بر ضرورت تحقق خواسته های خود در رسیدن به آزادی و دمکراسی تاکید کردند و خواستار تداوم انقلاب مردم علیه رژیم حاکم شدند.

به گزارش این شبکه، در منطقه «القریه» در جزیره ستره، معترضان بحرینی با برگزاری تظاهرات مسالمت آمیز بر وفاداری خود به پیمانشان با شهدای انقلاب چهارده فوریه و ضرورت قصاص عادلانه قاتلان آنها و نیز ضرورت مشارکت در فعالیت هایی که جنبش تمرد بحرین خواستار آن شده است تاکید کردند.
برچسب ها: بحرین ، مردم ، خواسته
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.