سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کمپهای دولتی برای نگهداری معتادان پایتخت کافی نیست

رئیس پلیس تهران گفت: کمپ های دولتی که باید معتادان بدون مکان و کارتن خواب ها را جمع آوری و پوشش دهد در پایتخت کم است.

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران؛ سردار حسین ساجدی نیا روز یکشنبه در حاشیه اجرای مرحله چهارم طرح برخورد با معتادان بی خانمان و پرخطر اظهار داشت: در ادامه طرح برخورد با خورده فروشان و معتادان پایتخت امروز طرح پاکسازی مناطق مرکزی را که از یک ماه گذشته آغاز شده بود ادامه دادیم و خوشبختانه با پاکسازی این مناطق شاهد بهبود وضعیت هستیم.
 
وی ادامه داد: نیروهای پلیس تهران هر روز طرح پاکسازی را در مناطق مختلف پایتخت اجرا می کنند و امروز نیز با توجه به اینکه تعدادی از معتادان محله دروازه غار از پارکها به داخل محلات و خانه ها نقل مکان کرده بودند از شب گذشته عملیات جدیدی را در این مناطق به اجرا در آوردیم و 500 نفر از معتادان پرخطر و بدون مکان و 50 خرده فروش نیز دستگیر شدند.
 
به گفته رئیس پلیس تهران، تمامی معتادان به کمپهای درمانی منتقل شده و خرده فروشان نیز در اختیار مرجع قضائی قرار می گیرند.
 
ساجدی نیا ادامه داد: طرح برخورد با خرده فروشان و معتادان در چند نقطه غربی و شمالی تهران نیز اجرا شده و این مناطق را پاکسازی کردیم و در ند روز آینده این طرح را ادامه می دهیم.
 
وی ضمن اعلام اینکه این طرح ها بنا به خواست مردم اجرا می شود تاکید کرد: از مردم نیز می خواهیم در مناطق و بوستان هایی که پاکسازی شده است بیشتر حاضر شوند تا دیگر افراد لاابالی و معتاد نتوانند در این مناطق حاضر شوند. پارک هایی که تا چندی قبل جولانگاه اراذل و معتادان بود امروز با پاکسازی های انجام شده وضعیت بهتری پیدا کرده است و خانواده ها می توانند با آرامش در آنها حضور یابند. از شهروندان می خواهیم تا با حضور در پارکها و بوستان ها با استفاده از این محیط ها اجازه سوء استفاده از این مکان ها را به معتادان و اوباش ندهند.
 
رئیس پلیس تهران ادامه داد: خوشبختانه شهرداری همکاری خوبی با پلیس در مناطقی که پاکسازی شده است دارد و  پلیس در تابستان تمامی بوستان ها را پوشش انتظامی داده و مردم نیز استقبال خوبی از حضور در بوستان و تفرجگاه ها کردند.
 
سردار ساجدی نیا با اعلام اینکه امروز در تهران کمپهای خصوصی بسیاری فعال هستند، گفت: اما کمپ های دولتی که باید معتادان بدون مکان و کارتن خواب ها را جمع آوری و پوشش دهد در پایتخت کم است البته تا کنون مسئولان قول های زیادی را در این باره داده اند تا مراکز بازپروری دولتی در پایتخت به اندازه کافی ایجاد شود.
 
وی در باره وضعیت منطقه اوراقچی های تهران در منطقه شوش با اعلام اینکه این منطقه در کنترل پلیس است تاکید کرد: شهرداری اقداماتی را برای خارج کردن این افراد از مناطق شهری آغاز کرده است.

برچسب ها: سردار ، حسین ، معتاد ، کمپ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.