سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه/نماینده مردم قصرشیرین :

وزرای پیشنهادی توجه به استان‌های مرزی را جدی بگیرند.

نماینده مردم قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی گفت: استان‌های مرزی در دوران دفاع مقدس متحمل خسارت‌های زیادی شدند و وزرای پیشنهادی باید به این موضوع توجه جدی داشته باشند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

فتح‌الله حسینی گفت: : استان‌های مرزی باید به‌صورت ویژه مورد توجه قرار بگیرند، چرا که در دوران دفاع مقدس متحمل خسارت‌های زیادی شدند.

به گفته حسینی، صنعت استان کرمانشاه در زمان جنگ از بین رفته و زمانی‌که استان‌های دیگر با دلار هفت تومان صنعت خود را گسترش دادند، کرمانشاه پیشرفتی نکرد.

نماینده مردم قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلان‌غرب در مجلس شورای اسلامی گفت: به وزرای پیشنهادی تاکید کرده و می‌کنیم که به این موضوعات توجه جدی داشته باشند.

حسینی خاطرنشان کرد: یکی از راه‌های پیشرفت استان کرمانشاه و رفع بی‌کاری گسترده، توجه به صنعت و توسعه اقتصادی این استان است و این نیاز به برنامه‌ریزی و همت جدی دارد.

نماینده مردم قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی گفت: از وزرای پیشنهادی برنامه می‌خواهیم و در راستای دفاع از حقوق مردم و انتخاب وزرای لایق، بررسی‌های لازم به‌دقت صورت می‌گیرد و وزیری رای اعتماد می‌گیرد که توان خدمت مطلوب را داشته باشد.

حسینی تاکید کرد: مجلس با بررسی دقیق درباره قابلیت و توانمندی وزرای پیشنهادی اعلام نظر می‌کند و نمایندگان مردم در خانه ملت طوری به وزرای پیشنهادی رأی اعتماد می‌دهند که به شأن مجلس خدشه وارد نشود.

نماینده مردم قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی، افزود: وزرای پیشنهادی حتما باید ولایت‌مدار، خادم مردم و دارای تعامل خوبی با مجلس شورای اسلامی باشند./ب

برچسب ها: کرمانشاه ، مرز ، وزرا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.