سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رهبر در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

صدا و سيما نقش موثري در پيشگيري از جرايم دارد

قاضي ديوان عالي كشور با اشاره به نقش مهم صدا و سيما در فرهنگسازي، گفت: رسانه ملي با اطلاع‌رساني حقوقي به جوانان و خانواده‌ها نقش موثري در آسيب‌شناسي و فرهنگ‌سازي براي پيشگيري از جرم ايفا مي‌كند.

حجت‌الاسلام محمدتقي رهبر در گفتگو با خبرنگار حقوقي قضايي باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: صدا و سيما مي‌تواند مسائل و چالش‌هاي اجتماعي را که منجر به فساد و تخلفات ديگر مي‌شود، مورد بحث و گفتگو قرار دهد.

وي ادامه داد: بعد آموزش و فرهنگسازي صدا و سيما مي‌تواند خيلي قوي تر از نهادهاي ديگر باشد، به خصوص سيماي جمهوري اسلامي که در حدود 20 شبکه در اختيار دارد؛ به اين معنا که کارشناسان در ارتباط با مسائل حقوقي مرتبط با کودکان، خانواده، مسائل اخلاقي و ارتباطاتي که منجر به فساد مي‌شود، همچنين در خصوص معصيت و تبعات گناه، بحث کنند.

قاضي ديوان عالي كشور، افزود: بايد عده‌اي کارشناسان حقوقي، فرهنگي، جامعه را آسيب‌شناسي کرده و اين مشکلات را به بحث و گفتگو بگذارند.

حجت‌الاسلام رهبر در پايان خاطرنشان کرد: رسانه ملي با اطلاع‌رساني حقوقي به جوان‌ها و خانواده‌ها  نقش موثري در آسيب‌شناسي و فرهنگ‌سازي براي پيشگيري از جرم ايفا مي‌كند.

انتهاي پيام/
برچسب ها: رهبر ، مسائل ، چالش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.