سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

"پسرک بازیگوش" به دومین جشنواره تئاترشهر می رود

نمایش خیابانی "پسرک بازیگوش"، کاری از سامان خلیلیان با نگاه فانتزی به ماجراجویی های پسر بچه ای در راه مدرسه، در دومین جشنواره تئاترشهر اجرا می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی دومین جشنواره تئاترشهر، نویسنده و کارگردان نمایش خیابانی "پسرک بازیگوش" با اشاره به اینکه این نماش قرار است در بخش خیابانی دومین جشنواره تئاترشهر اجرا شود، اظهار کرد: این نمایش به داستان پسری می‌پردازد که صبح به قصد مدرسه رفتن از خانه خارج می شود، اما در طول مسیر کارهایی انجام می دهد که زندگی مردم را مختل می کند.

خلیلیان با بیان اینکه محمدهادی عطایی،‌ احمد صمیمی، مهدی ضیائیان‌پور و مجید یاراحمدی در این نمایش به ایفای نقش می پردازند، بیان کرد: نمایش خیابانی "پسرک بازیگوش" در ایجاد ارتباط با مخاطب عام موفق است و کار فانتزی و تقریبا بدون کلام محسوب می شود.

این نویسنده و کارگردان تئاتر در خصوص جشنواره تئاتر شهر نیز خاطرنشان کرد: اتفاق اصلی این جشنواره این است که سعی دارد تئاتر را به تمام فضاهای شهری ببرد و موجب آشنایی مردم با آن شود که این کار در فرهنگ تئاتر دیدن مردم بسیار تاثیرگذار خواهد بود. همچنین به اعتقاد من جشنواره تئاترشهر ایده فوق‌العاده‌ای دارد که در آینده تاثیرات آن مشهود خواهد شد.

گفتنی است، دومین جشنواره تئاتر شهر شنبه، 19 مردادماه، همراه با مراسم افتتاحیه در فرهنگسرای اندیشه کارخود را آغاز کرد. این جشنواره به مدت یک هفته و تا 26 مردادماه در سالن ها، مجموعه های هنری و فرهنگسرای های تهران ادامه خواهد داشت. عموم شهروندان می توانند با مراجعه به فرهنگسراها و سالن های جشنواره به تماشای نمایش های دومین جشنواره تئاتر شهر بنشینند./ي2
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.