سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه/

ایمن سازی راه های کرمانشاه برای مرحله دوم سفرهای تابستانی

مدیر راهداری راه و شهرسازی استان کرمانشاه، از ایمن سازی راه های استان با شروع مرحله دوم سفرهای تابستانی خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

مسعود شریفی ایمن سازی و ارتقای سطح ایمنی راه ها را از وظایف اصلی وزارت راه و شهرسازی اعلام کرد و گفت: با شروع مرحله دوم سفرهای تابستانی و نیز در جهت ارتقای ضریب ایمنی راه ها اقداماتی انجام شده تا سفرهای تابستانی مردم بی خطر و باسلامت بیشتری سپری شود.

وی گفت: در جهت ارتقای ایمنی سطح راه های استان اقداماتی از قبیل خط کشی سرد 500 کیلومتر، تهیه و نصب علائم اخطاری قوس مسیر نما و خطرنما 951 عدد، نصب حفاظ ضروری نیوجرسی 540 متر، نصب حفاظ ضروری گاردریل 17 هزار و 220 متر، ایمن سازی سرحفاظ 75 عدد، اجرای شیار چهار کیلومتر، نگهداری شبکه رادیویی راه ها 148 کیلومتر، اجرای خط نوشته 216 متر مربع، اجرای سرعتگیر پلاستیکی 456 متر طول، نصب حفاظ جانبی پل 30 متر طول و نصب انواع تابلو به تعداد 59 عدد انجام شده است.

وی، ترمیم روسازی در چهار نقطه و تعریض محور بطول دو کیلومتر و شانه سازی بطول 250 کیلومتر و ترانشه برداری حاشیه جاده به میزان 56 هزار متر مکعب را از دیگر فعالیت های اداره راه و شهرسازی استان کرمانشاه اعلام کرد.

در ایام سفرهای تابستانی، نیروهای گشت راهداری نیز به طور 24 ساعته در راهدارخانه ها و در طول مسیرها مستقر و در حال گشت زنی و آماده خدمت رسانی به مردم هستند./ب
برچسب ها: کرمانشاه ، راه ، دوم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.