سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یاسوج/نماینده گچساران و باشت در مجلس:

چینش وزرای پیشنهادی رئیس‌جمهور چینشی مناسب و قابل قبول است

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که افراد کابینه دولت باید انسان‌هایی متشخص و باتجربه باشند، گفت: چینش وزرای پیشنهادی روحانی چینشی مناسب و قابل قبول بوده که باید منتظر رأی دادن مجلس باشیم.

غلامرضا تاج‌گردون  در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج  با بیان این‌که افراد کابینه دولت باید انسان‌هایی متشخص و باتجربه باشند، افزود: چینش وزرای پیشنهادی روحانی چینشی مناسب و قابل قبول بوده که الان باید منتظر رأی دادن مجلس ماند.
تاج‌گردون با انتقاد از برخی اظهارات مبنی بر انتخاب وزرای کابینه روحانی به شکل شرکت سهامی گفت: این ادعا، ادعایی درست نیست زیرا رئیس جمهور در انتخاب افراد کابینه خود مستقل تصمیم گرفته است.
نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: البته به جز چند نفر از وزرا که بر اساس شرایط خاصی معرفی شده‌اند، دیگر افراد در فرایندی حرفه‌ای انتخاب شده‌اند.
تاج‌گردون ادامه داد: این فرایند توسط کارگروه‌هایی که برنامه‌ریزی‌های حرفه‌ای و کاملا معقولانه ارائه می‌کنند، انجام شده که در این فرایند کارگروه‌ها بر اساس شرایط و قابلیت‌ها افراد چند گزینه را معرفی و در نهایت فرد مورد نظر انتخاب می‌شود./ب
برچسب ها: چینش ، وزرا ، مناسب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.