سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خوزستان/

نرخ‌نامه سه اتحادیه در اهواز در دست بررسی و آنالیز

رییس اداره بازرسی و کشف کالای قاچاق سازمان صنعت و تجارت خوزستان گفت: سه اتحادیه امسال خواستار تغییر نرخ‌نامه خود هستند که این نرخ‌نامه‌ها پس از ماه رمضان مورد بررسی و آنالیز قرار می‌گیرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران خوزستان؛ علی‌محمد رحمانی‌زاده اظهارکرد: این اتحادیه‌ها شامل اتحادیه چلو کبابی، قالی‌شویی و مکانیک می‌شود که تقریبا آخرین نرخ‌نامه آن‌ها مربوط به 1.5 سال گذشته است.

وی افزود: در تدوین نرخ نامه‌های جدید معمولا ملاک‌هایی همچون افزایش قیمت مواداولیه، افزایش دستمزد کارگر و هزینه‌ها و شرایط روز اصناف مورد توجه قرار می‌گیرد.

رحمانی‌زاده تصریح‌کرد: همچنین رعایت و توجه به حقوق مصرف‌کنندگان نیز در تدوین نرخ‌نامه‌ها و افزایش نرخ‌ها ملاک عمل خواهد بود. البته برای تغییرات نرخ در اصناف مختلف ما وضعیت و شرایط قیمتی دیگر کلان‌شهرهای کشور که از نظر شرایط اقلیمی به ما نزدیک هستند همچون بوشهر و بندر عباس را مورد توجه قرار می‌دهیم.

وي گفت: در نهایت نرخ‌های پیشنهادی جدید برای اصناف در کمیسیون نظارت سازمان صنعت با حضور نمایندگانی از دادگستری، بهداشت، اداره اقتصاد و دارایی، شهرداری، تعزیرات حکومتی و اتحادیه مربوطه مورد بررسی و تصمیم‌گیری قرار می‌گیرد./ب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.