سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساري/

دیدار پنج نماینده مازندران در لیگ برتر کانوپولو با حریفان

سرپرست هیئت قایقرانی مازندران از حضور پنج نماینده مازندران در لیگ برتر کانوپولو قهرمانی کشور خبر داد.

وکیلیان در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران گفت:در فصل جدید این مسابقات تیم های مردان و زنان کانوپولو و آب های آرام نوشهر و فریدونکنار به عنوان نمایندگان مازندران به مصاف حریفان می روند.

وی درباره ترکیب تیم های مازندرانی در این مسابقات افزود: تیم کانوپولو فریدونکنار با ترکیب الهام طهماسبی،معصومه دشتبان،کوثر فراستی،فاطمه اسماعیل پور،شقایق رئوف،فاطمه فرسوی،تکتم آخوندزاده و زهرا علی نژاد به عنوان ورزشکار به میدان می روند.

سرپرست هیئت قایقرانی مازندران تصریح کرد:در تیم بانوان فریدونکنار جمیله طهماسبی به عنوان مربی و فاطمه اسلامی به عنوان سرپرست بازیکنان را همراهی می کنند.

وکیلیان همچنین درباره تیم بنادر و دریانوردی نوشهر گفت: این تیم در دو رده مردان وزنان و در دو بخش کانوپولو و آب های آرام در لیگ برتر شرکت می کند.

وی افزود:در تیم نوشهر در قسمت کانوپولو مردان حسین سلحشور،محمد بزرگی،احسان قمی، حسن بریجانی،سید عباس حسینی،سعید چاره جو،سجاد سلحشور،امیر بیشه کاظمی،هادی سینکایی و مصطفی حق جو و در ترکیب تبم آب های آرام نیز حسین سینکایی،محمد صوفی نژاد،محسن کوهزاد،معراج محمدی، محمد نوری و علی بنده نژاد حضور دارند.

سرپرست هیئت قایقرانی مازندران همچنین درباره ترکیب تیم زنان نوشهر تصریح کرد:سارا یزدانی، مریم ارم آبادی، نورا چالویی،زهره آرمند،کیانا روشن بخت و المیرا نجفی در ترکیب کانوپولو و گلناز غضنفریان، پارمیدا پاد، زینب بابایی، مریم رمضانخواه، سیده دنیا طاهایی و اسرا جلیان نیز در ترکیب تبم آب های آرام نوشهر جای دارند.

وکیلیان درباره زمان آغاز لیگ برتر کانوپولو و آب های مردان وزنان قهرمانی کشور گفت: مسابقات کانوپولو زنان در 31 مرداد و مردان نیز در اول شهریور و رقابتهای آب های آرام بانوان در 14 شهریور و مردان نیز در 15 شهریور در استخر مجموعه ورزشی آزادی تهران با حضور دیگر تیم های استانی برگزار می شود./ب

برچسب ها: لیگ ، برتر ، کاناپولو
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.