سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خوزستان/

پل گرگر شوشتر باید در اسرع وقت برای تردد باز شود

مدیر پایگاه جهانی سازه‌های آبی تاریخی شوشتر گفت: پل گرگر را باید در اسرع وقت برای تردد دو طرفه باز کنیم و در این خصوص از همه توان قانونی خود استفاده می‌کنیم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران خوزستان؛ حسین عیدانی در نشست با انجمن‌های دوستدار میراث فرهنگی این شهرستان اظهار کرد: روند مرمت پل گرگر بسیار طولانی شده است و معتقدیم از نظر فنی نیاز به این همه زمان نیست و باید در اسرع وقت امور مرمت پل تاریخی گرگر را به پایان برد تا این پل برای تردد مردم باز شود.

وی با اشاره به اینکه مسدود بودن پل گرگر به مردم زیان زیادی وارد کرده است، ادامه داد: مسدود بودن این پل باعث شده تا تردد میان بخش شمالی و جنوبی شهر شوشتر غیرممکن شود و مردم در منطقه شمالی شوشتر به دلیل عدم تردد با زیان فراوان در بخش بازار مواجه شوند.

 

مدیر پایگاه جهانی سازه‌های آبی تاریخی شوشتر خاطرنشان کرد: در شرایط کنونی از همه ظرفیت‌های قانونی خود برای ممانعت از وقت‌کشی در این پروژه استفاده می‌کنیم و باید در اسرع وقت این پروژه به روی مردم باز شود و تردد از این پل تاریخی آغاز شود.

*انجمن‌های میراث فرهنگی کمک‌ و یار مسئولان باشند

عیدانی با اشاره به اینکه انتظار داریم در شرایط مختلف همکارمان در پیگیری باشید، اذعان داشت: هم‌افزایی انجمن‌های میراث فرهنگی و مسئولان در این اداره‌کل می‌تواند باعث رشد و توسعه شهرستان و بالندگی هرچه بیشتر آثار تاریخی در این کهن شهر استان خوزستان شود.

وی افزود: هر کمکی که نیاز باشد برای رشد و فعال‌تر شدن انجمن دوستداران میراث فرهنگی شوشتر انجام خواهم داد و در این مسیر از همه توان قانونی پایگاه جهانی سازه‌های آبی تاریخی شوشتر استفاده خواهم کرد./ب
برچسب ها: پل گرگر ، شوشتر ، تردد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.