سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نتایج روز سوم رقابتهای ووشوی قهرمانی جوانان آسیا

در پایان روز سوم مسابقات ووشوی جوانان آسیا امروز شنبه 19 مرداد در فیلی پین 2 مدال طلا، 2 نقره و 5 برنز و راهیابی 5 ووشوکار به فینال حاصل تلاش تیم ملی ووشوی جوانان بوده است.


 

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران: مسابقات تیم ملی ووشوی جوانان کشورمان در بخش تالو و در گروه سنی الف هانیه رجبی صاحب 1 طلا و 2 برنز در فرمهای گون شو، چانگ چوان و دائوشو ،و محمد رضا عزیزخانی 1 مدال طلا در فرم نن گون  به همراه نفیسه پور گنجی یک مدال نقره در فرم چانگ چوان برای تیم ملی کشور به ارمغان آوردند.

همچنین  محمد علی مجیری 1 نشان نقره در فرم چیانگ شو در گروه سنی ج ، زهرا کیانی 1 نشان برنز در فرم چانگ چوان در گروه سنی  ب و طاها بدیعی 1 نشان برنز در فرم دائو شودر گروه سنی  ج کسب کردند و  در بخش ساندا بانوان نیز پرستو سهرابی 1 نشان برنز کسب کرد که در مجموع صاحب 9 مدال( 2 طلا، 2 نقره و 5 برنز) تا به امروز شده ایم.
 


لازم به ذکر است: در بخش ساندا پسران هم افشین سلیمی در وزن 52 –کیلوگرم ، یزدان میرزایی در وزن 60- کیلوگرم، جواد قزل سفلو در وزن 65- کیلوگرم، عماد محمدی در وزن 70- کیلوگرم و ابوالفضل دزینی در وزن 75- کیلوگرم به فینال راه یافتند.
 


گفتنی است این رقابتها فردا یکشنبه 20 مرداد به پایان می رسد.

برچسب ها: تیم ، ملی ، ووشو ، نقره
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.