سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرانچار : شرایط خاصی بر بازی ما با تراکتور حاکم است

سرمربی سپاهان گفت : حریف ما تیمی است که از بازیکنان خوب و فراملی استفاده می‌کند و نگاه ویژه به بالای جدول دارد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران زلاتکو کرانچار در  در جمع خبرنگاران درباره بازی با تراکتور‌سازی گفت:  تراکتور‌سازی تیم خطرناکی است. بازیکنان بی‌نظیری مثل کریم انصاری‌فرد و علی کریمی دارد که در مواقع خاص نقش‌آفرینی می‌کنند. تمهیدات لازم را برای آنها  اندیشیدیم امید به کسب نتیجه داریم و قطعا بازیکنان ما اجازه عرض اندام به کریمی و سایر بازیکنان این تیم را نمی‌دهند.
 
سرمربی سپاهان در مورد اینکه به نظر می‌رسد تیمش در دفاع متزلزل است عنوان کرد: از شجاع خلیل‌زاده و هادی عقیلی راضی هستم. آنها علاوه بر هماهنگی در مواقع حمله نیز بسیار خوب کار می‌کنند. البته در هنگام حمله برای بازگشت به دفاع با تاخیر کار خود را انجام می‌دهند که باید این موضوع را برطرف کنیم.
 
کرانچار در مورد اینکه هواداران این تیم برای اولین بار در ورزشگاه حاضر می‌شوند خاطرنشان کرد: برای اولین بار در این فصل هواداران به ورزشگاه می‌آیند و می‌خواهیم شور و شوق آنها را ببینیم. هواداران باید بدانند که هواداران تراکتور‌سازی نیز با شور و اشتیاق به ورزشگاه می‌آیند.

 
وی ادامه داد :  سازمان لیگ تمهیدات ویژه‌ای را برای تماشاگران اندیشیده و آن تیم‌هایی که هوادارانشان به داوران و بازیکنان فحاشی می‌کنند با کسر امتیاز روبرو می‌شوند. از آنها می‌خواهم فقط تیم خود را تشویق کنند و اگر لحظه‌ای داور با تصمیماتی احساسات آنها را جریحه‌دار کرد خویشتن‌داری کنند و با تشویق خود روحیه تیم را بالا ببرند.
برچسب ها: داور ، سپاهان ، تراکتور
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.