سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نگاهي بر گفتگوي باشگاه خبرنگاران با عوامل سريال‌هاي ماه رمضان؛/7

گيسوي "دختران حوا" از خانم دبستاني"دودكش" مي‌گويد

ليدا عباسي گفت: "خانم دبستاني" را به دليل همكاري با "محمدحسين لطيفي" در "دودكش" پذيرفتم.

"ليدا عباسي" ايفاگر نقش "خانم دبستاني" در مجموعه "دودكش" در گفتگو با خبرنگار حوزه  راديو و تلويزيون باشگاه خبرنگاران، گفت: بسيار دوست داشتم كه در مجموعه "دودكش" با "محمدحسين لطيفي" كارگردان زبده و متبحر كشورمان كار كنم. 


وي افزود: "محمدحسين لطيفي" انساني باشخصيت و متفكر است و در كارش هم هميشه فردي منصف و بسيار قابل احترام است. 

"عباسي" اظهار داشت: "لطيفي" تيم "دودكش" را از ميان اعضاي حرفه‌اي سينما و تلويزيون برگزيد تا بتواند در مسير درست به هدف‌اصلي خود برسد. 

ايفاگر نقش "خانم دبستاني" با اشاره به كوتاه بودن كاراكتر خود در مجموعه"دودكش" تصريح كرد: شايد دو سكانس از زماني كه مجموعه ‌"دودكش" روي آنتن رفته باشد از من پخش شد ولي متعجب هستم كه در ذهن مردم اين كاراكتر مانده است. 

وي در خصوص ماندگاري نقش خود در اين مجموعه تلويزيوني اظهار داشت: شايد يكي از دلايل ديده شدن "خانم دبستاني" بازي و بيان ديالوگ‌هاي "هومن برق نورد" باشد. 

"عباسي" افزود: معتقدم "هومن برق نورد" و "بهنام تشكر" چهره‌هاي جديدي ار طنز هستند كه با بازيشان روح زندگي را جريان مي‌بخشند. 

"خانم دبستاني" مجموعه "دودكش" ادامه داد: زماني سينما و تلويزيون ما چهره‌هاي طنزي را داشت كه ديگر براي مردم تكراري شده بود و نياز به چند چهره جديد بود. 

"عباسي" با اشاره به هدف‌اصلي مجموعه"دودكش" و ساخت چنين اثري براي مخاطبان، گفت: "دودكش" طنز اجتماعي تلخ است كه با زباني شيوا و طنز و بدون لودگي گرفتاري‌هاي مردم را در هر شرايطي بازگو مي‌كند. 

كاراكتر نقش"گيسو" در "دختران حوا" با اشاره به صميميت تيم پشت صحنه افزود: معتقدم از دلايل ديگر برقراري ارتباط مخاطبان با مجموعه "دودكش"به صميميت اعضاي يك تيم با يكديگر در پشت صحنه برمي‌گردد. 

"عباسي" ادامه داد: بين تك‌تك افراد پشت صحنه رفاقت و صميميتي جاري بود كه آن هم به تيم جلوي دوربين منتقل شد و بخش اعظمي از اين ارتباط به حضور "محمدحسين لطيفي" در مقام كارگردان برمي‌گردد. 

اين بازيگر در خصوص به نمايش كشيدن قشر متوسط جامعه گفت: با نگاهي به "دودكش" مي‌بينيم كه در اطراف ما تمامي اين كاراكترها ديده مي‌شود و هر جا كه نگاه خود را مي‌چرخانيم "نصرت"، "فيروز"، "بهروز"، "عاليه"، "افروز" و ديگر شخصيت‌ها را در جامعه شاهد خواهيم بود. 

وي خاطر نشان كرد: در مجموعه "دودكش" همه با تمامي گرفتاري‌ها دست يكديگر را مي‌فشارند و معتقدند كه از هر دستي بدهند از همان دست هم مي‌گيرند./ي
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.