سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مهمترین عناوین بین الملل

مهمترین عناوین روز گذشته به شرح زیر می باشد .

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران ؛ 
پايگاه تحليلي "المانيتور" در گزارش جديدي به تحليل سخنان "سيد حسن نصرالله" رهبر جنبش "حزب الله" لبنان در جريان برگزاري مراسم روز جهاني "قدس" پرداخته است به تاثيرگذاري انقلاب اسلامي ايران در گسترش پيام انقلاب اسلامي اشاره مي کند.
نیروی موقت سازمان ملل متحد در لبنان موسوم به یونیفیل اعلام کرد ترکیه در پی ربوده شدن دو خلبان این کشور در بیروت، درخواست کرده است گروه نظامیان خود را از این نیروی صلح بان خارج کند.
دانیل مالوی فرماندار کنتیکت امریکا از سقوط یک هواپیمای کوچک بر روی دو خانه در ایست هاون خبر داد.
نیروهای مسلح مصر این موضوع را که اسرائیل یک پایگاه راکتی جهادی ها را در شبه جزیره سینا بمباران کرده است، تکذیب کردند، اما افزود در انفجاری در جنوب رفح در سینای شمالی یک نفر کشته شد.
زیندزی ماندلا دختر نلسون ماندلا رئیس جمهوری پیشین آفریقای جنوبی جمعه اعلام کرد پدر وی می تواند بر روی صندلی بنشیندکه از بهبود قابل ملاحظه وضع جسمانی او حکایت دارد.
تحصن کنندگان در میدان رابعه العدویه بدون توجه به تهدیدها اعلام می کنند که به تحصن خود در این میدان ادامه خواهند داد و از هیچ تهدید مقامات مصر هراسی ندارند.
نامزد ضداسلام در انتخابات استرالیا، به علت گاف‌های بزرگش از گردونه انتخابات خارج شد.
گروه های مصری درخواست خواهر رئیس جمهور برکنار شده مصر برای جلب حمایت کشورهای غربی را خیانت ملی دانستند.
"عبدالباری عطوان" پژوهشگر و سردبیر سابق روزنامه "القدس العربی" در مقاله ای، علت حمایت قطر از تروریست ها در سوریه را برملا کرد.
رژیم صهیونیستی قصد دارد دهها منطقه فلسطینی نشین را در سرزمینهای اشغالی 1948میلادی ویران و بیش از 880 هزار فلسطینی را از این مناطق بیرون کند و آواره سازد.
روزنامه نیویورک دیلی نیوز نوشت مسئول یک کمیته اخلاقی در استرالیا به علت ارسال عکسهای مستهجن از خود استعفا داد.
روزنامه گاردین با افشای چند نمابر محرمانه امریکا در سال 2009 درباره روابط عراق با همسایگانش فاش کرد که عربستان بزرگترین چالش و پیچیده ترین مشکل برای عراق به شمار می آید.

برچسب ها: عناوین ، باشگاه ، هوا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.