سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سهم مناطق مختلف در سرویس دهی ناوگان تاکسیرانی

سازمان نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران دارای 22 منطقه تاکسیرانی در سطح شهر تهران است هر منطقه نیز دارای تعداد خطوط و تاکسی های خطی تاکسی گردشی و تلفنی است.

به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران : هم اکنون حدود 51 هزار و 851 تاکسی در مناطق 22 گانه تهران فعالیت می کنند و در هر منطقه با توجه به تعداد خطوط تاکسیرانی موجود و مقصد مسافران را جابه جا می کنند.

 البته تعداد خطوط تاکسیرانی هر منطقه بستگی به میزان مسافر و اینکه در کدام قسمت تهران  واقع است تفاوت  دارد اما در مناطق 22 گانه تهران  702 خط تاکسیرانی وجود دارد که شهروندان  را جا به جا  می کند برای مثال در منطقه 22 حدود 9 خط تاکسیرانی وجود دارد که کمترین خطوط را در میان مناطق دارا است و در منطقه 2 با بیشترین خطوط تاکسی، 79 عدد خط تاکسیرانی فعالیت کرده و شهروندان را به مبدا و مقدشان می رسانند.

میزان خطوط گردشگری که در کل مناطق فعالیت اثر بخش ایفا می کنند نیز به 15 هزار و 834 عدد می رسد  که این تاکسی ها در سطح مناطق 22 گانه نقش پر رنگی  دارند اما بیشترین خط گردشی در منطقه 2 با هزار و  108 تاکسی و کمترین خطر گردشی در منطقه 6 با 285 تاکسی مسافران را به مقصد مورد نظر خود می رسانند.

 تاکسی های فرودگاهی در مناطق 7،9 و 15 تهران فعالیت می کنند و مسافران فرودگاهی را به محل مورد نظر خود می رسانند آدرس این تاکسی ها در سایت سازمان نظارت بر تاکسی رانی ثبت شده است ولی بیشترین تاکسی در منطقه 7 با ده هزار و 20 تاکسی و کمترین تاکسی فرودگاهی در منطقه 15 با 250 تاکسی فعالیت می کنند.

 تاکسی های  مخصوص مسافران ترمینال نیز در مناطق 5،6،13 و 16 تهران فعالیت  می کنند تاکسی های ترمینال  که در سطح این مناطق فعالیت   می کنند 700 عدد است بیشترین تعداد تاکسی در منطقه 16 به 217 عدد تاکسی و کمترین تعداد تاکسی در منطقه 6 به 140 عدد تاکسی می رسد.

 گزارش از الهه طائمه

برچسب ها: تهران ، شهر ، تاکسی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.