سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارسال اطلاعات به رژیم صهیونیستی براي حمله به منطقه سينا از سوی مصر

گزارشگر شبکه الجزیره انگلیسی با اشاره به حمله هوایی ارتش رژیم صهیونیستی به منطقه ای در شمال منطقه سینا، اعلام کرد که مصر اطلاعات لازم برای این حمله را در اختیار این رژیم قرار داده است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران  به نقل از شبکه الجزیره ؛ "سو تورتون"  گفت: هواپیمای بدون سرنشین اسرائیل به منطقه ای در شمال منطقه سینا در نزدیکی مرز رفح و مرزهای اسرائیل حمله کرد.

وی افزود: براساس اخباری که ما بدست آوردیم مسئولان مصری اطلاعاتی را به مسئولان اسرائیلی دادند مبنی براینکه دراین منطقه پرتابگر موشک قرار دارد که شبه نظامیان از آن استفاده می کنند.

این خبر حاکی است ، مسئولان اسرائیلی با توافق مصریها یک فروند هواپیمای بدون سرنشین را برای منهدم کردن پرتاب کننده موشک اعزام کردند.
سو تورتون گفت : براساس گزارشها پنج تن از شبه نظامیان در حمله هواپیمای بدون سرنشین اسرائیلی کشته شدند.

وی افزود: این حمله درست در کمتر از یک روز پس از بسته شدن فرودگاه اسرائیل به دلیل دریافت اطلاعات مصریها مبنی براحتمال حمله موشکی صورت گرفت. برد این موشکها به هفتاد کیلومتر می رسد بنابراین می توانند فرودگاه مذکور را هدف قرار دهند. این اتفاق نشان دهنده افزایش فعالیتهای شبه نظامیان در منطقه و تبادل اطلاعاتی مصریها و اسرائیلیها است.
او ادامه داد :حمله هواپیمای بدون سرنشین در این منطقه معمول نیست و این اقدام ارتش اسرائیل به خبر مهم محسوب می شود. اسرائیلی ها به این نتیجه رسیده اند که این اقدام درستی است و به همین خاطر مصریها اطلاعات را دراختیارشان گذاشتند.

"تورتون" افزود: اسرائیل هواپیماهای بدون سرنشین زیادی برای اینطور عملیات ها در اختیار دارد.
برچسب ها: مصر ، سینا ، بین الملل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.