سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مهمترین عناوین بین الملل

مهمترین عناوین روز گذشته به شرح زیر می باشد .

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران ؛ 
"اليزابت سيمسون" در مقاله اي که به تازگي در پايگاه تحليلي بنياد "هريتيج" منتشر کرده است با اذعان به پيشرفت هاي کشورمان در عرصه فناوري سايبري اذعان مي کند که دولت آمريکا توان مقاومت در برابر پيشرفت هاي کشورمان در اين عرصه را دارد.
همسر محمد مرسی رئیس جمهوری برکنارشده مصر ازطرفداران همسرش خواست به تهدیدات دولت موقت برای پایان دادن به تظاهرات توجه نکنند.
باراک اوباما رییس جمهور آمریکا گفت: روز جمعه در کنفرانسی خبری شرکت خواهد کرد.
یک پایگاه اینترنتی ویژه ارسال و دریافت نامه های الکترونیکی (ایمیل) که ادوارد اسنودن مشاور سابق آژانس امنیت ملی آمریکا از آن استفاده می کرد، روز پنجشنبه مسدود شد.
سناتور جان مک کين بار ديگر درباره تشديد خشونت در مصر هشدار داد.
"بحران سوریه تنها یک راه حل دارد و آن هم نظامی است". این مطلب را بندر بن سلطان رئیس سازمان اطلاعات عربستان، زمانی اعلام کرد که ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه، پیشنهادهای مالی و عقد قرارداد تسلیحاتی میان ریاض و مسکو برای توقف حمایت از نظام سوریه را نپذیرفت.
"باب دريفوس" در مقاله اي تحت عنوان "اوباما و رييس جمهور جديد ايران" که در نشريه آمريکايي "نيشن" منتشر شده است تلاش هاي ضد ايراني لابي آيپک را مذبوحانه مي داند و اذعان مي کند که ملت ايران با خلق حماسه سياسي اراده خود را ثابت کرده اند.
برچسب ها: عناوین ، باشگاه ، مهم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.