سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازگشت کلیه معابر تهران به حالت عادی/ ترافیک نیمه سنگین در بزرگراه صالح آباد به سمت بهشت زهرا

سرکلانتر شمال راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از بازگشت کلیه معابر تهران پس از نماز عید فطر به حالت عادی ترافیکی و ترافیک نیمه سنگین در محورهای خروجی تهران خبر داد.

سرهنگ محمدیان در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: کلیه پرسنل پلیس راهور از ساعت 24 شب گذشته به صورت آماده باش قرار داشتند که امروز خوشبختانه برای ورود نمازگزاران هیچ مشکلی وجود نداشت و در حال حاضر کلیه معابر به وضعیت عادی ترافیکی خود بازگشته است.

وی در ادامه تصریح کرد: تنها خیابان جمهوری به علت ملاقات مردم با رئیس جمهور از ترافیک سنگین ترین برخوردار بود که این خیابان نیز دقایقی پیش به وضعیت عادی خود بازگشت.

سرهنگ محمدیان با اشاره به ترافیک نیمه سنگین محورهای خروجی تهران اظهار داشت: در حال حاضر محورهای خروجی تهران شامل، خروجی های غربی، شرقی و جنوبی از بار ترافیکی متراکمی برخوردار است و در بزرگراه صالح آباد به سمت بهشت زهرا ترافیکی نیمه سنگین حاکم است و پیش بینی می شود این ترافیک تا ساعت 14 امروز ادامه داشته باشد.

سرکلانتر شمال راهنمایی و رانندگی تهران خاطر نشان کرد: در ایام تعطیلات عید فطر و با توجه به خلوت بودن سطح شهر، تیم های کنترل ترافیک پلیس راه و نیز دوربین های کنترل ترافیک فعال است و با تخلفات حادثه ساز برخورد شدید خواهد شد./ف

برچسب ها: محمدیان ، معابر ، ترافیک
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.