سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون فنی و عمران شهرداری منطقه 20:

پیشرفت 35 درصدی بزرگ ترین پروژه فرهنگی، اجتماعی جنوب تهران/ افتتاح پروژه برج طغرل در 4 سال آینده

معاون فنی و عمران شهرداری منطقه 20 با اشاره به پیشرفت 45 درصدی پروژه برج طغرل گفت: در صورت تزریق نقدینگی تا پایان سال از 45 درصد پیشرفت فیزیکی خواهیم داشت.

بابازاده در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: پروژه فرهنگی اجتماعی طغرل یک پروژه بزرگ و فرا منطقه ای است که طبق پیش بینی به 600 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد و با توجه به این که یک پروژه سنواتی است سالیانه بخشی از اعتبارات آن تامین می شود.

وی اعتبار پیش بینی شده برای امسال را 120 میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: سال گذشته 60 میلیارد ریال اعتبار پیش بینی کردیم اما بیش از آن کار کردیم و اعتبار جذب کردیم امسال نیز تاکنون 40 تا 50 میلیارد ریال شده و تاکنون 35 درصد پیشرفت نیز داشته ایم و در صورتی که بیش تر از اعتبار پیش بینی شده جذب شود تا بیش از 45 درصد تا پایان سال پیشرفت خواهیم داشت.

بابازاده ادامه داد: بلوک های A,B,D آماده شده اما بخش های اصلی ماننده سالن همچنان باقی است به لحاظ این که پروژه بزرگ است و ما مشکل نقدینگی داریم امکان دارد اتمام آن تا 3. 4 سال آینده طول بکشد.

معاون فنی و عمران شهرداری منطقه 20 با اشاره به این که بزرگ ترین مشکل نقدینگی است نه معارض خاطر نشان کرد: اعتبار پروژه فرهنگی اجتماعی طغرل از سوی شهرداری تهران تامین می شود و شهرداری منطقه 20 کار را پشتیبانی می کند و با تملک معارضین زمینه فعالیت را هموار می کند در حال حاضر نیز بیشترین معارض باقی مانده مربوط به قسمت شمالی برج است اما بزرگ ترین مشکل ما در این پروژه اعتبار است که در صورت جذب آن شاهد پیشرفت بهتری خواهیم بود./ف

برچسب ها: فنی ، شهرداری ، پروژه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.