سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آینده سازان کشتی ایران در پی موفقیت در آوردگاه جهانی؛

فرنگی و آزادکاران تمرینات خود در محل خانه کشتی دنبال می کنند

تیمهای کشتی فرنگی و آزاد نوجوانان کشورمان پس از شرکت در رقابتهای آسیایی مغولستان مرحله پایانی تمرینات خود را برای شرکت در رقابتهای جهانی صربستان در محل خانه کشتی شماره 2 تهران دنبال می کنند.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، فرنگی کاران که روز 12 مرداد تمرینات خود را آغاز کرده اند، پنجشنبه 2 جلسه تمرین کشتی را انجام دادند.

بر این اساس، در تمرین شاگردان مجید جهاندیده تمرین متنوع با تاکید بر کشتی هجومی و اجرای فنون مختلف را در چند تایم صبح و عصر در اردوگاه خود برگزار کردند.

فرنگی کاران نوجوان کشورمان که ترکیب خود را تا حدود زیادی برای رقابتهای جهانی شناخته اند عصر امروز یک جلسه تمرین کشتی را برنامه دارند.

آزادکاران نوجوان نیز از روز 13 مرداد تمرینات متنوعی را زیر نظر کادر فنی تیم نوجوانان در خانه کشتی شماره 2 تهران تهران دنبال می کنند.

شاگردان سید مراد محمدی دارنده مدال برنز المپیک پکن عصر روز چهارشنبه به محل خانه کشتی شماره یک تهران آمدند و تمرین کشتی دیدنی را زیر نظر مدیر تیمهای ملی و اعضای کادر فنی خود دنبال کردند.

در این تمرین دیدنی در حالی که کشتی گیرانی از خارج از اردو بعنوان حریف تمرینی آزادکاران اعزامی به رقابتهای جهانی صربستان انتخاب شده بودند، آنها با حریفان جدیدی سرشاخ شدند.

رسول خادم مدیر تیمهای ملی در حین تمرین با نظارت به تمرین آینده سازان کشتی ایران در کنار مربیان تیم نوجوانان نکات فنی لازم را به آینده سازان کشتی ایران گوشزد می کرد که باعث افزایش روحیه نوجوانان آزادکار شد.

نوجوانان در پایان این تمرین به طناب زدن و بالا رفتن از طناب پرداختند و پس از آن مربیان تیم ملی وزن آنها کنترل کردند.

آزادکاران صبح پنجشنبه نیز یک جلسه تمرین مرور فن را برگزار کردند و اردوی خود را تا زمان اعزام به رقابتهای جهانی صربستان دنبال می کنند.

رقابتهای کشتی قهرمانی نوجوانان جهان روزهای 29 مرداد تا 3 شهریورماه در شهر زرنجانین صربستان برگزار می شود./مح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.