سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آخرین وضعیت ترافیکی جاده های کشور ؛

بار ترافیکی متراکم در مشهد- قوچان و سبزوار

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از ادامه بارش ها در استان گیلان ، مه گرفتگی در محورهای گدوک و بار ترافیکی متراکم در محور مشهد- قوچان و سبزوار خبر داد.

سرهنگ سلبی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: هم اکنون در جاده هراز حد فاصل آبعلی- امامزاده هاشم بار ترافیکی پر حجمی اما بدون مشکل و روان در حال حرکت است.

وی ادامه داد: همچنین جاده کرج به سمت چالوس در حال حاضر یک طرفه است و از میدان امیرکبیر تا تونل کندوان بار ترافیک  پر حجمی را شاهدیم اما این مسیر نیز بدون مشکل در حال حرکت است.

سرهنگ سلبی در ادامه تصریح کرد: در آزاد راه تهران – کرج به سمت قزوین ترافیک روان و بدون مشکل است.

رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور اظهار داشت: آخرین وضعیت جوی جاده های کشور در حال حاضر نشان می دهد که در اکثر محورهای گیلان بارش باران پراکنده همچنان ادامه دارد، در محور گدوک مه گرفتگی و در استان خراسان رضوی محور مشهد- قوچان و سبزوار دارای بار ترافیکی متراکمی است.

**ترافيك نيمه سنگين در جاده چالوس

سرهنگ سلبی افزود: در حال حاضر ترافیک نیمه سنگین در محور کرج- چالوس از میدان امیرکبیر تا آدران حاکم است.

وی ادامه داد: همچنین در حال حاضر محورهای هراز و فیروزکوه از ترافیکی روانی برخوردار هستند.

سلبی در ادامه افزود: همچنین در محورهای استان گیلان و جاده مشکین شهر در استان اردبیل بارندگی وجود دارد و رانندگان در این محورها می بایست با دقت دو چندانی تردد کنند.

وی اظهار داشت: مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور به صورت شبانه روزی با شماره تلفن 88255555 پاسخگوی وضعیت راه های کشور و امداد رسانی به هموطنان است./ف
برچسب ها: ترافیک ، جاده ها ، چالوس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.