سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری کلاس های آموزشی قران کریم برای شهروندان منطقه 4

منظور ارائه آموزش های اصولی و استاندارد از ابتدای سال جاری تاکنون کلاس های آموزش قران به صورت منظم در طول هفته برای علاقه مندان به قران کریم برگزار شده است.

مهدی کریمی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ضمن بیان این مطلب افزود: علاوه بر تشکیل کلاس های آموزشی قران کریم در روزهای ماه مبارک رمضان کلاس های روخوانی و روان خوانی قران کریم برای کارکنان منطقه در نماز خانه  شهرداری منطقه 4  برگزار شده است.

 فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهرداری منطقه 4 ادامه داد: به منظور ارائه آموزش های اصولی و استاندارد به مخاطبان و ایجاد رقابت سالم و انگیزه و تشویق جوانان  به قران کریم، هفتمین جشنواره قرانی ویژه کارکنان شهرداری، در قالب محفل اش با قران با حضور شهردار منطقه 4، مدیران، معاونین، بسیجیان و جمعی از خانواده های شهدا و... ایثار گران در ساختمان شهرداری منطقه  4 برگزار شد.

 کریمی خاطر نشان کرد:  این مسابقات در 3 رشته حفظ و تحقیق و ترتیل قران کریم در بیست و ششمین روز از ماه مبارک رمضان از ساعت 15 الی  اذان مغرب و عشاء به  صرف افطار و با  داروی استاد لاجوردی یکی از داوران بر جسته قران کریم برگزار شد./ف


 

برچسب ها: شهرداری ، منطقه ، قران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.