سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/

وضعیت ارائه آثار هنری آشفته و به هم ریخته است

هنرمند نگار گر کشورمان گفت : وضعیت ارائه آثار هنری آن چنان به هم ریخته و آشفته است که توجهی نمی شود آخرین دغدغه مسئولین در حال حاضر فرهنگ و هنر است.

مهناز خرمی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن گفت :آقای کریشمن تاریخ دان معروف هنر و نویسنده تاریخ هنر که برای همه آشنا هستند می گویند که هنر یک ملت هیچ گاه نمی تواند در برابر انحطاط سیاسی و فقری که در نتیجه آن حاصل می شود مقاومت کند .

وی در ادامه این مطلب با اشاره به این موضوع که وضعیت ارائه آثار هنری آن چنان به هم ریخته و آشفته است تصریح کرد : ما الان دچار این مسئله هستیم وضعیت ارائه آثار هنری آن چنان به هم ریخته و آشفته است که توجهی نمی شود آخرین دغدغه مسئولین در حال حاضر فرهنگ و هنر است.

این هنرمند نگار گر کشورمان در مورد حراجی های هنری ابراز داشت :با وجود اینکه این رشته حتی در دانشگاهها در قالب بازار هنر های اسلامی تدریس می شود حتی من ندیدم که مدرسان این رشته موفقیت در زمینه فروش یک اثر هنری داشته باشند .

خرمی با بیان اینکه بازار های هنری در قواره شهری کوچک مانند دبی نیستدر خاتمه اظهار داشت: بازارهای هنری در ایران در قواره های کشور کوچکی مثل امارات و شهر دبی نیست این وضعیت موجو د است ./س


برچسب ها: هنری ، سیاسی ، اسلامی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.