سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیشترین استفاده از "گاز اشک آور" توسط آل خلیفه

تحلیلگر عرب تاکید کرد رژیم بحرین رکود استفاده از گاز اشک آور را علیه غیرنظامیان دارد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگارانبه نقل از شبکه تلویزیونی پرس تی وی ؛ رضوان رزق در گفتگو با این شبکه درباره سرکوب مخالفان در بحرین گفت شکی نیست با سرکوبهایی که رژیم بحرین انجام می دهد، راهپیمایی گسترده مردم در چهاردهم ژوئیه صلح آمیز نخواهد بود. انتظار می رود رژیم آل خلیفه خشونتی شدید علیه مردم نشان دهد. آنها هم اکنون خود را برای خونریزی در بحرین آماد می کنند. اقداماتی که رژیم بحرین انجام داده نشان می دهد رژیم خود را برای جنایات و کشتارهای بیشتر آماده می کند. تبصره هایی که رژیم بحرین در قانون اساسی این کشور ایجاد کرده است، به معنای شدت عمل بیشتر علیه غیرنظامیان و باز گذاشته شدن دست نیروهای امنیتی برای قتل آنهاست.

در واقع ما شاهد قدرت گرفتن شبه نظامیان خشونت طلبی هستیم که از طرف دولت به تظاهرکنندگان بی دفاع حمله می کنند، تظاهرکنندگانی که خواسته آنها دموکراسی و کمترین آزادیهاست. این اقدامات رژیم نقض آشکار همه قوانین بین المللی و حقوق بشری است. متاسفانه آمریکا و انگلیس و دیگر قدرتهای غربی با بستن چشم خود به روی جنایتهای رژیم آل خلیفه در این جنایتها همدست رژیم بحرین هستند. به علاوه تظاهرات مردم قرار است روز استقلال بحرین برگزار شود از این رو دولت وظیفه دارد به خواسته های مردم توجه کند. 

این کارشناس افزود اطلاعات موثقی وجود دارد که شماری از کشته شدگان در زندانهای ال خلیفه تحت شکنجه شکنجه گران سعودی بوده اند. از جمله کارهای رژیم آل خلیفه که در هیچ کشور دیگر از طرف پلیس مشاهده نشده است، شلیک گاز اشک آور به اتاق خواب مردم یا شکستن شیشه خانه ها و پرتاب گاز اشک آور به داخل خانه مردم است. این کار رژیم تا کنون قربانیان زیادی داشته و بسیاری را معلول کرده است. در این حملات عده ای زن و کودک و افراد سالخورده هم کشته شده اند. آمارها نشان می دهد رژیم بحرین از آغاز قیام مردم بیش از سی میلیون گلوله گاز اشک آور شلیک کرده است که رکود جدیدی در جهان است. 
برچسب ها: بحرین ، خلیفه ، گاز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.