سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با از سرگرفتن دوباره مسابقات؛

یخ اسکی آب می شود

این روزها شاید کم کار ترین دوران اسکی در کشور ما تجربه می شود. دورانی که نه مسابقات لیگ برگزار می شود و نه اسکی بازان در رقابت ها خارجی شرکت می کنند اما به زودی روزهای پرکار اسکی باز می گردند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ، درحالی که در نیمکره جنوبی مسابقات اسکی بین المللی و جام  جهانی از نیوزلند استرالیا آغاز پیدا کرده است با مقارن شدن ماه مبارک رمضان روزهای کم کار اسکی در کشورمان تجربه می شود.

البته قرار است تا پس از ماه مبارک رمضان مرحله بعدی مسابقات لیگ اسکی چمن پیگیری شود و همچنین اختتامیه لیگ اسنوبرد که ناتمام مانده بود نیز برگزار خواهد شد.

ضمن اینکه مسابقات جهانی اسکی چمن بزرگسالان نیز شهریور ماه در ژاپن برگزار می شود و اسکی بازانمان در آن حضور پیدا خواهند کرد.

در روزهای خالی از مسابقات اسکی در کشورمان مسابقات خارج از فصل تابستان 2013 در جهان در حال پیگیری است . به عنوان مثال آرژانتین میزبان رقابت های اسکی آلپاین خواهد بود.

مسابقات اسکی شیلی دیگر رقابتی است که اسکی بازان در آن حضور پیدا خواهند کرد و تا شهریور ماه ادامه خواهد داشت.

شرکت در این رقابتها اگر چه برای کشور ما بسیار هزینه برا است اما به لحاظ تعداد کم شرکت کننده ها می تواند در بالا بردن پوئن جهانی اسکی بازان تأثیر گذار باشد.

از آن جایی که امسال سال  منتهی به المپیک زمستانی است عملکرد و فعالیت اسکی بازان سراسر جهان شدت و اهمیت بیشتری پیدا کرده است کما اینکه برگزاری لیگ های بین المللی در داخل کشور همان طور که بارها عنوان شده است با کمترین هزینه بهترین نتیجه را خواهد داد.

اگر ما بتوانیم در لیگ های بین المللی خود شرایطی را فراهم کنیم تا اسکی بازان مطرح جهانی حضور پیدا کنند شانس این را داریم تا با هزینه بسیار کم پوئن اسکی بازان داخلی خود را بالا ببریم و این بزرگترین منفعت میزبانی مسابقات بین المللی است.

اسکی ورزشی است که اگر چه اوج کار آن در سرمای فصل زمستان است اما باید در فصول دیگر نیز با جدیت پیگیری شوند شاید به همین دلیل است که اسکی بازان کلیه تیم های ملی اعم از آلپاین- صحرانوردی- اسنوبرد و چمن در فصول مختلف سال تمرینات اختصاصی خود را ادامه می دهند. قطع کردن تمرینات اسکی بازان آمادگی ورزشکاران را تا حد بسیار زیادی پایین می آورد و این برای یک ورزشکار حرفه ای خطرناک است.

اسکی کشورمان تا چند روز دیگر دوباره فعالیت های پرکار خود را از سر خواهد گرفت و شاهد تکاپوی دوباره در کلیه شاخه های این رشته مفرح و جذاب خواهیم بود./مح
برچسب ها: مسابقات ، اسکی ، عملکرد ، لیگ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.