سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/

نفیس ترین آلبوم های جنگ تحمیلی چاپ آلمان است

عکاس دوران دفاع مقدس گفت : یکی از نفیس ترین ما شش جلد آلبوم عکس جنگ تحمیلی بود که چاپ آلمان بود و آن را هم حتی تجدید چاپ نکردند مگر این همه بودجه و هزینه و سازمان و ارگان در زمینه دفاع مقدس کار می کنند .

داوود آبادی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن بیان این موضوع که موسسات زیربط برای حمایت از اثار دفاع مقدس خوب کار نمی کنند گفت : پس اصل دفاع مقدس چه می شود برخی از موسسات به بهانه ترویج دفاع مقدس تاسیس شده اند ولی هیچ کدام نقش خود را انجام نمی دهند و آقایان باید جواب دهند .

وی در ادامه این مطلب با اشاره به نفیس ترین آلبوم دوران دفاع مقدس در کشور آلمان تصریح کرد : یکی از نفیس ترین ما شش جلد آلبوم عکس جنگ تحمیلی بود که چاپ آلمان بود و آن را هم حتی تجدید چاپ نکردند مگر این همه بودجه و هزینه و سازمان و ارگان در زمینه دفاع مقدس کار می کنند .

این پیشکسوت عکاسی و نویسنده کشورمان با تاکید بر اینکه مگر زبان عکس کهنه شده است اضافه کرد : مگر زبان عکس کهنه شده است نسل امروز عکس را بیشتر می پسنددخیلی اگر هنر کنیم سالی یک آلبوم عکس منتشر می کنیم .

داوود آبادی در خاتمه اظهار داشت :در این سالها آیا ما از سال 65 به بعد 5 آلبوم عکس منتشر کرده ایم و در اختیار عموم قرار داده ایم/س 


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.