سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/

تامین خدمات زیر بنایی مسکن مهر توسط وزارت نیرو چهار سال طول می کشد

مديرعامل شركت عمران پرديس گفت: وزارت نيرو در اين مقطع با كمبود منابع روبه‌رو است بنابراين اين وزارتخانه اعلام كرد چنانچه قرار باشد خدمات زيربنايي مسكن مهر پرديس را تامين و احداث كند تا چهار سال آينده طول می‌کشد.

سید مهدی هدایت در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن گفت : افزايش قيمت مسكن مهر پرديس به خاطر تامين و تجهيز خدمات زيربنايي اين واحدها نظير آب و برق و فاضلاب و گاز بوده است که تامین هزینه های آن از محل افزايش وام مسكن به اين متقاضيان صورت گرفته است .

وی در ادامه این مطلب تصریح کرد :نخستين مرحله افزايش قيمت مسكن مهر سراسري بود و با مصوبه وزير راه و شهرسازي در زمستان 91 به خاطر افزايش دو برابري قيمت برخي مصالح پرمصرف ساختماني اعمال و ابلاغ شد با اين مصوبه قيمت ساخت واحدهاي مسكن مهر پرديس از 300 هزار تومان به 340 هزار تومان افزايش يافت.

مدیر عامل شرکت عمران پردیس اضافه كرد: وزارت نيرو در اين مقطع با كمبود منابع روبه‌رو است بنابراين اين وزارتخانه اعلام كرد چنانچه قرار باشد خدمات زيربنايي مسكن مهر پرديس را تامين و احداث كند تا 4 سال آينده طول می‌کشد.

هدايت در خاتمه اظهار داشت : با افزايش وام مسكن مهر پرديس از 25 ميليون تومان به 30 ميليون تومان افزايش قيمت مسكن مهر پرديس واحدهاي دره بهشت تنها 3 ميليون تومان خواهد بود/س 


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.