سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عفو بین الملل: سلاح هاي سنگين در اختيار حاميان مرسي نيست

سازمان عفو بین الملل اظهارات وزیر امور خارجه مصر را در خصوص وجود سلاح های سنگین در اختیار حامیان محمد مرسی رئیس جمهور برکنار شده مصر در میدان رابعه العدویه در قاهره تکذیب کرد .

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگارانبه نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره ؛ نبیل فهمی وزیر خارجه مصر گفته بود سازمان عفو بین الملل شواهدی در اختیار دارد که نشان می دهد اختیار هواداران محمد مرسی رئیس جمهور برکنار شده مصر در مکانهای تحصن در نزدیکی مسجد رابعه الدویه در قاهره ، سلاحهای سنگین در اختیار دارند .

عفو بین الملل در بیانیه ای که در پایگاه اینترنتی رسمی اش منتشر شد اعلام کرد چنین بیانیه ای را صادر نکرده است.عفو بین الملل خاطر نشان کرد در بیانیه ای که جمعه گذشته منتشر شد آمده است شواهدی جمع آوری کرده است که نشان می دهد شماری ا زهواداران محمد مرسی به شکنجه مخالفان سیاسی در نزدیکی مکانهای تحصن اقدام کرده اند .

فهمی به بی بی سی گفته بود سازمان عفو بین الملل در گزارش خود قاطعانه گفته است حامیان مرسی در میدان رابعه عدویه سلاحهای سنگین دارند .

مرسی به بی بی سی انگلیس گفته بود « وضع بسیار وخیم است. من شما را به گزارش عفو بین الملل ارجاع می دهم که دو روز پیش منتشر شد. این گزارش از وجود سلاحهای سنگین در داخل میدان رابعه العدویه در اختیار اعضای اخوان المسلمین صحبت کرده است».
برچسب ها: وزیر ، مصر ، اظهار
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.