سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ادامه بازداشت فلسطینیان علیرغم ازسرگیری مذاکرات سازش

رژیم صهیونیستی با وجود از سرگیری مذاکرات با فلسطینیان همچنان به بازداشت فلسطینی ها ادامه می دهد.این رژیم در این چارچوب شماری از فلسطینیان را در کرانه باختری بازداشت کرد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگارانبه نقل از شبکه تلویزیونی العالم، نیروهای رژیم اشغالگر اسرائیلی شماری از فلسطینیان از جمله عبدالحلیم عزالدین یکی از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین را در کرانه باختری بازداشت کردند. 

در همین حال روزنامه اسرائیلی هاآرتص نوشت اوری آرییل وزیر مسکن این رژیم و نیر برکات شهردار قدس کلنگ احداث یک شهرک جدید صهیونیست نشین را در قدس اشغالی به زمین خواهند زد. فارس الصرفندی خبرنگار این شبکه در فلسطین گفت: هیچ یک از اهالی کرانه باختری حتی برای یک لحظه هم فکر نمی کنند که مذاکرات تشکیلات خودگردان فلسطین و اسرائیل نتیجه ای بیشتر از یک سراب داشته باشد. این یقین فلسطینیان ناشی از اقدامات نیروهای رژیم صهیونیستی است که فلسطینیان با چشمان خود شاهد آنها هستند. نیروهای رژیم اشغالگر در ساعات گذشته شماری از فلسطینیان از جمله یک رهبر جهاد اسلامی را بازداشت کردند. نیروهای این رژیم در روزهای ماه مبارک رمضان حدود یکصد فلسطینی از جمله یک زن را در الخلیل بازداشت کردند. 

امین شوهان هماهنگ کننده کمیته عالی پیگیری امور اسرای فلسطینی گفت: ادامه اینگونه بازداشت ها پس از اعلام آغاز مذاکرات فلسطین و اسرائیل پیامی به مردم فلسطین است و به آنها می گوید اسرائیل به بازداشت های خود ادامه خواهد داد و این امر نشان می دهد که مذاکرات هیچ نتیجه ای در بر نخواهد داشت. 

در ادامه گزارش آمده است: از سوی دیگر مقامات تل آویو شهرک جدیدی در منطقه جبل مکبر در قدس اشغالی بنا خواهد کرد. کلنگ احداث شصت و سه واحد مسکونی در این شهرک جدید در مراسم ویژه ای به زمین زده خواهد شد. صلاح الخواجا از مسئولان طرح ملی فلسطین گفت: اسرائیل در چارچوب مذاکرات به شهرک سازی های خود مشروعیت می بخشد و این برای فلسطینیان ننگ و هولناک است. 
برچسب ها: سازش ، بازداشت ، اسرائیل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.